Вчені пояснили, чому діти не хочуть їсти овочі

Adoption
Date
  • 2079 Переглядів
Кожна дитина – це унікальна особистість, але існує загальний феномен: більшість з них виявляє відчуття антипатії до овочів. Дослідження вказують на одну спільну причину за цим явищем.

6400_3.jpg (30.7 Kb)

Багато батьків стикаються з викликом змусити своїх дітей їсти овочі. Це дуже не просто, дослідження команди з Астонського університету припустило, що на це є одна поширена причина.

У дослідженні взяло участь більше ніж 200 молодих жінок, яким показали відео, де незнайома доросла людина їсть броколі. Під час дослідження вчені зосередилися на розумінні того, чи впливає спостереження за тим, як хтось їсть, на власні вподобання.

Жінкам-учасницям дослідження запропонували подивитися відео, на яких незнайомі люди їли броколі з різним виразом обличчя: позитивним, негативним, нейтральним.

Вчені припускають, що діти насправді можуть не любити овочі через поведінку своїх же батьків.

Ті жінки, які переглянули ролики і мали негативний вираз обличчя, з меншою ймовірністю позитивно ставилися до броколі, а тим паче не надто хотіли її їсти. З іншої сторони ролики з позитивними емоціями, на жаль, жодним чином не збільшили приязнь реципієнтів до броколі.

Як стверджує докторка Кеті Едвардс, яка очолювала дослідження, небажання дітей їсти овочі насправді може бути пов’язане з мімікою батьків. Простими словами, якщо батьки відчувають відразу до овочів, це може мати негативні наслідки для бажання дітей харчуватися ними.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:


    Теги: дитина, дитина не їсть овочі


    Система Orphus

    Цікаво також:


    Новини по темі

    Дитині потрібно їсти від 3 до 6 разів на день, залежно від її віку та етапу розвитку. Чим менша дитина, тим менший об'єм її шлунку, тому їжа має надхо

    Скілька разів на день треба їсти дітям?

    Дитяче харчування | 06:30, 02.06.2026

    Дитині потрібно їсти від 3 до 6 разів на день, залежно від її віку та етапу розвитку. Чим менша дитина, тим менший об'єм її шлунку, тому їжа має надходити частіше, але невеликими порціями.

    Полуницю можна вводити в раціон дитини з 6 місяців, тобто з самого початку введення прикорму.

    З якого віку можна давати дитині полуницю?

    Дитяче харчування | 00:30, 02.06.2026

    Полуницю можна вводити в раціон дитини з 6 місяців, тобто з самого початку введення прикорму.

    Найбільш шкідливими для дітей є ультраоброблені продукти, що містять надлишок доданого цукру, солі, штучних консервантів та трансжирів. Оскільки дитяч

    Які продукти, що діти їдять щодня, шкідливі для їхнього здоров'я?

    Дитяче харчування | 00:30, 01.06.2026

    Найбільш шкідливими для дітей є ультраоброблені продукти, що містять надлишок доданого цукру, солі, штучних консервантів та трансжирів. Оскільки дитячий організм активно росте, щоденне вживання такої їжі перевантажує внутрішні органи та веде до хроні

    Тривала відсутність апетиту у дитини протягом кількох тижнів — це серйозний сигнал, який вказує на прихований хронічний процес в організмі, психологіч

    Тривала відсутність апетиту у дитини: чи варто хвилюватися?

    Дитяче харчування | 08:30, 31.05.2026

    Тривала відсутність апетиту у дитини протягом кількох тижнів — це серйозний сигнал, який вказує на прихований хронічний процес в організмі, психологічний дискомфорт або дефіцит важливих мікроелементів. На відміну від ситуативного зниження апетиту (на

    Є багато речей, до яких доросле життя нас не готувало. Наприклад, до необхідності щодня придумувати, чим годувати сім’ю. Коли потрібно придумати страв

    Що готувати щодня: прості рецепти, які рятують батьків

    Дитяче харчування | 06:30, 28.05.2026

    Є багато речей, до яких доросле життя нас не готувало. Наприклад, до необхідності щодня придумувати, чим годувати сім’ю. Коли потрібно придумати страви на святковий стіл – це одна справа, і зовсім інша річ, коли фантазію треба включати щодня. Особлив

    Веганство для дітей може бути небезпечним насамперед через ризик серйозних дефіцитів поживних речовин, необхідних для активного росту та розвитку орга

    Чим небезпечне веганство для дітей?

    Дитяче харчування | 06:30, 27.05.2026

    Веганство для дітей може бути небезпечним насамперед через ризик серйозних дефіцитів поживних речовин, необхідних для активного росту та розвитку організму. Оскільки вегани повністю виключають продукти тваринного походження (м'ясо, рибу, яйця, молочн

    Молочні продукти — це найважливіше джерело легкозасвоюваного білка, кальцію, фосфору та вітамінів A, B, D для дитячого організму. Вони необхідні для ф

    Користь молочних продуктів для дітей

    Дитяче харчування | 07:30, 26.05.2026

    Молочні продукти — це найважливіше джерело легкозасвоюваного білка, кальцію, фосфору та вітамінів A, B, D для дитячого організму. Вони необхідні для формування здорового скелета, міцних зубів та повноцінного розвитку м'язів.

    Коментарі до новини