
Вчені виявили, що для ефективного схуднення, а також підтримки здоров'я в нормі цілком достатньо з'їдати по одному авокадо в день. Він не тільки знижує вагу, але і покращує здоров'я за головними медичними показниками.
Зокрема, піднімає рівень хорошого холестерину в крові, знижує ризик метаболічного синдрому, а також бореться з жировими відкладеннями безпосередньо в області талії. А, як відомо, саме ці накопичення найбільше сприяють розвитку серцевих захворювань.
Метаболічний синдром - це серйозне захворювання, яке характеризується одразу декількома показниками. Зокрема, підвищенням артеріального тиску, збільшенням рівня цукру в крові, ожирінням і т.д. Якщо у людини є три цих показника, їй ставлять діагноз метаболічний синдром. У новому дослідженні, проведеному асоціацією NHANES, взяли участь більше 17 500 дорослих. З них 2% регулярно їли авокадо, який містить 114 калорій, половина з яких надходять з жиру.
Дослідження показало, що люди, які їли авокадо, в цілому споживали в їжу більше фруктів і овочів та менше цукру. Також вони споживали більше корисних жирів, клітковини, вітамінів, магнію, калію. Крім того, їх дієта відрізнялася низьким споживанням вуглеводів. Любителі авокадо важили в середньому на 4 кг менше. Їх середній індекс маси тіла становив 26,7, а ІМТ тих, хто не був шанувальником авокадо, становив 28,4. І талія тих, хто їв авокадо регулярно, була на 5 см тоншою.
Джерело
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
Теги: Авокадо, схуднення, індекс маси тіла, талія
Цікаво також:
Новини по темі
Смачні стейки з капусти в духовці: як приготувати
Харчування | 23:03, 14.08.2026
У TikTok завірусився новий рецепт морозива
Харчування | 08:59, 14.08.2026
Жодних омлетів: як насправді готують яйця в Японії
Харчування | 00:14, 14.08.2026
Французький cніданок, заради якого хочеться прокинутися раніше
Харчування | 10:27, 13.08.2026
Що приготувати на вихідні, щоб не стояти біля плити весь день
Харчування | 23:13, 12.08.2026
Корисна не для всіх: кому протипоказана лохина
Харчування | 23:01, 12.08.2026
Фастфуд викликає небезпечне захворювання у дітей – дослідження
Харчування | 12:21, 12.08.2026