Чи можна воду замінити чаєм?

Adoption
Date
  • 6379 Переглядів
Згідно з рекомендаціями Національної академії наук, інженерії та медицини жінкам варто вживати 2,7 літра рідини на день, а чоловікам – 3,7 літра. Близько 20% рідини ми можемо отримати з їжі, а інші 80% – з напоїв. Але які саме напої потрібно вживати та чи можна пити чай для того, аби підтримувати баланс рідин?

9514_4.jpg (18.42 Kb)

Чай переважно складається з води та кофеїну, який вважається легким сечогінним засобом. Існує думка, що чай з кофеїном призводить до зневоднення і його не можна вживати для зволоження. Проте це не так. Кофеїну у чаї міститься зовсім мало, тому його вплив на організм теж мінімальний. Деякі дослідження доводить, що кофеїн може діяти як сечогінний засіб лише тоді, коли ви споживаєте більше, ніж 500 міліграмів на день, це близько 11 – 18 чашок чаю. Тому цей напій можна сміливо зараховувати у список рідин замість води.

Існує чимало сортів чаю. Всі вони мають різний склад та вміст кофеїну. На зволоження впливає і міцність чаю: чим довше ви запарюєте пакетик, тим більше кофеїну буде у вашому напої.

Чим більше кофеїну, тим менше зволожує чай:

Чорний чай містить близько 47 міліграмів кофеїну в одній чашці та здатний зволожувати краще, ніж кава, яка містить 96 міліграмів.
Білий чай очолює другу позицію та містить менше кофеїну, ніж чорний, і більше, ніж зелений, а це 32 – 37 міліграмів кофеїну на чашку.
Зелений чай подарує вам краще зволоження, адже містить на половину менше кофеїну, ніж чорний чай. В одній чашці всього 28 міліграмів.
Чай без кофеїну виготовляють з чайного листя, з якого видаляють кофеїн. Готовий продукт може містити максимум 2 міліграми на чашку, тому він безпечний та його можна вживати замість води.
Трав'яні чаї виготовляються не з чайного листя, яке містить кофеїн, а з сухих квітів, листя, насіння або коренів інших рослин. Він природно не містить кофеїну, тому чудово підходить для гідратації.

Чай має чимало переваг та принесе організму багато користі. Всі заварені сорти дуже низькокалорійні: згідно з даними Міністерства сільського господарства США, зелений, чорний і чай без кофеїну містять лише 2 калорії на чашку. "Додати" калорій можна за допомогою меду, цукру або вершків.

До того ж цей напій містить багато вітамінів, мінералів та антиоксидантів. Зелений чай є справжнім джерелом флавоноїдів, регулярне вживання яких допоможе знизити кров'яний тиск, рівень холестерину та тригліцеридів. За даними Harvard Health Publishing чай також сприяє зниженню ризику серцевих захворювань, раку та діабету. А результати дослідження, яке було проведене в грудні 2017 року та опубліковане в журналі Food Quality and Preference, свідчать, що вживання чаю може навіть допомогти покращити творче мислення.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:


    Теги: вода, чай, рідина, скільки пити рідини


    Система Orphus

    Цікаво також:


    Новини по темі

    Ідеальне яйце пашот на сніданок пропонуємо подати на хлібі з вершковим сиром та авокадо.

    Яйце пашот у мікрохвильовці — рецепт

    Харчування | 19:20, 10.06.2026

    Ідеальне яйце пашот на сніданок пропонуємо подати на хлібі з вершковим сиром та авокадо.

    У неї ніжна, насичена заварна основа, соковиті вишні зверху та золотиста хрустка скоринка — усе просто й дуже затишно.

    Вишнево-хлібна запіканка — рецепт домашнього десерту

    Харчування | 18:39, 10.06.2026

    У неї ніжна, насичена заварна основа, соковиті вишні зверху та золотиста хрустка скоринка — усе просто й дуже затишно.

    Не дивно, що після кількох келихів ви починаєте тягтися до зрадливої ​​пачки чіпсиків — у цьому винні гормони. Алкоголь підвищує рівень FG

    Вживання алкоголю жорстко впливає на ваші харчові звички та смак їжі

    Харчування | 06:30, 09.06.2026

    Не дивно, що після кількох келихів ви починаєте тягтися до зрадливої ​​пачки чіпсиків — у цьому винні гормони. Алкоголь підвищує рівень FGF21 – гормону, який посилює потяг до солоного та знижує потяг до солодкого.

    Для схуднення без виснажливих дієт і жорстких обмежень необхідно обирати продукти з високою нутрієнтною щільністю, які дають тривале насичення, підтри

    Що їсти, щоб худнути без зусиль?

    Дієта для мами | 08:30, 08.06.2026

    Для схуднення без виснажливих дієт і жорстких обмежень необхідно обирати продукти з високою нутрієнтною щільністю, які дають тривале насичення, підтримують стабільний рівень цукру в крові та прискорюють метаболізм. Схуднення «без зусиль» базується на

    За рекомендаціями ⁠Міністерства охорони здоров'я України (МОЗ) та ВООЗ, дітям до 3 років краще взагалі не давати продуктів із доданим цукром, а

    Як давати дитині солодощі, щоб це не шкодило її здоров'ю?

    Дитяче харчування | 06:30, 08.06.2026

    За рекомендаціями ⁠Міністерства охорони здоров'я України (МОЗ) та ВООЗ, дітям до 3 років краще взагалі не давати продуктів із доданим цукром, а після 3 років його кількість не повинна перевищувати 25 грамів на добу (близько 5 чайних ложок).

    Головна шкода більшості магазинних йогуртів для дітей полягає у прихованому надлишку цукру та хімічних добавок, які перетворюють корисний кисломолочни

    Шкода магазинних йогуртів для дітей

    Дитяче харчування | 06:30, 07.06.2026

    Головна шкода більшості магазинних йогуртів для дітей полягає у прихованому надлишку цукру та хімічних добавок, які перетворюють корисний кисломолочний продукт на висококалорійний десерт. Регулярне вживання таких продуктів закладає неправильні харчов

    Використовуємо горіхи, ледь обсмажені на сухій сковороді. З кількості тіста за рецептом буде 10-12 штук пісочного печива «Арахісові палички».

    Просте пісочне печиво «Арахісові палички» — рецепт

    Харчування | 14:00, 05.06.2026

    Використовуємо горіхи, ледь обсмажені на сухій сковороді. З кількості тіста за рецептом буде 10-12 штук пісочного печива «Арахісові палички».

    Коментарі до новини