
До такого висновку прийшли вчені з Університету Аделаїди (Австралія).
Дослідники встановили, що ті, хто п'є менше шести "стандартних доз" алкоголю на тиждень, рідше за інших стикаються з хворобами серця.
"Вживання пива і сидру створює більший ризик фібриляції передсердь у порівнянні з вживанням червоного і білого вина. Наші експерименти свідчать про те, що при відповідальному вживанні невеликої кількості вина є мінімальний ризик розвитку фібриляції передсердь", - заявив провідний автор роботи Семюель Ту.
Вчені вважають, що їх висновки в рівній мірі відносяться до чоловіків і жінок. При цьому вони підкреслюють, що будь-який алкоголь протипоказаний людям із серцево-судинними захворюваннями.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
Теги: серце, алкоголь, вплив на організм
Цікаво також:
Новини по темі
«Фонд Маша» запустив новий проєкт на підтримку вагітних жінок
Новини | 13:17, 12.05.2026
Пластик для 3D принтера: який вибрати для дітей — LBL
Новини | 10:16, 16.03.2026
Мікрофон для комп'ютера: як вибрати модель дитині для навчання — LaNota
Новини | 08:43, 16.03.2026
Як навчити дитину зашивати: базові інструменти для домашніх творчих занять — Blochka
Новини | 19:06, 13.03.2026
Де купити вишиванку для сім'ї та сімейних свят — SVARGA
Новини | 14:49, 13.03.2026
Чи обов'язково міняти по батькові дитини, коли змінюється ім'я батька?
Дитина | 01:20, 13.02.2026
Привітання з Новим роком 2026
Сімейні справи | 22:30, 31.12.2025