
Говорячи про помірне споживання пива, вчені мають на увазі кілька келихів пінного напою міцністю 4 градуси в тиждень (не більше п'яти півлітрових пляшок). Згідно з даними, опублікованими журналом BMC Medicine, в такій кількості пиво може бути потенційно корисним для сердечників.
Автори дослідження - вчені Кембриджського університету і Університетського коледжу Лондона. Вони проаналізували дані 48 423 чоловік, що мали серцево-судинні захворювання. Фахівці перевіряли, як на стані випробовуваних позначається споживання різного алкоголю. Вони прийшли до висновку, що
Серед людей з серцево-судинними захворюваннями ті, хто вживали в день аж до 15 г алкоголю (300 мл пива міцністю 5% або 125 мл вина) мали знижений ризик повторного інфаркту, інсульту, стенокардії або смерті, ніж ті, хто не пив взагалі.
Найінтенсивніший ефект зниження цього ризику було виявлено вченими щодо тих, хто вживав щодня 120-180 мл пива, що мав фортеця 5%.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
Теги: пиво, користь, серце
Цікаво також:
Новини по темі
«Фонд Маша» запустив новий проєкт на підтримку вагітних жінок
Новини | 13:17, 12.05.2026
Пластик для 3D принтера: який вибрати для дітей — LBL
Новини | 10:16, 16.03.2026
Мікрофон для комп'ютера: як вибрати модель дитині для навчання — LaNota
Новини | 08:43, 16.03.2026
Як навчити дитину зашивати: базові інструменти для домашніх творчих занять — Blochka
Новини | 19:06, 13.03.2026
Де купити вишиванку для сім'ї та сімейних свят — SVARGA
Новини | 14:49, 13.03.2026
Чи обов'язково міняти по батькові дитини, коли змінюється ім'я батька?
Дитина | 01:20, 13.02.2026
Привітання з Новим роком 2026
Сімейні справи | 22:30, 31.12.2025