Учені з Австралії з'ясували, що у вагітних, які споживають риб'ячий жир, знижується ризик гестаційного діабету, прееклампсії, викидня, і поліпшується розвиток плоду.
Група вчених з Університету Західної Австралії провела дослідження на вагітних гризунах.
У ході експерименту фахівці включили в раціон вагітних мишей риб'ячий жир і спостерігали за тим, як він впливав на плаценту і плід. Виявилося, що така дієта сприяє збільшенню рівня вмісту протизапальних ліпідів (ресолвінов) в плаценті. Попередні дослідження показали, що ресолвіни утворюються з омега-3 жирних кислот і скорочують ризик розвитку запальних захворювань.
За словами вчених, запалення плаценти може призвести до розвитку ускладнень під час вагітності, включаючи гестаційний діабет, прееклампсию і викидень. Проте їм вдалося довести, що омега-3 жирні кислоти у вигляді риб'ячого жиру або БАД можуть допомогти звести до мінімуму ризик запалення плаценти.
Тепер автори дослідження планують підтвердити виявлений ефект в ході клінічних випробувань.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
Теги: вагітність, викидень
Цікаво також:
Новини по темі
Чи впливає вживання кави на плід під час вагітності?
Я вагітна | 08:30, 26.05.2026
Як покращити якість сперми при плануванні вагітності?
Плануємо дитину | 06:30, 24.05.2026
Чому не настає довгоочікувана вагітність?
Плануємо дитину | 07:30, 21.05.2026
УЗД лобкового симфізу при вагітності та підготовці до пологів
Вагітність та пологи | 06:30, 21.05.2026
Чоловіче безпліддя: що це таке і як його лікувати?
Безпліддя | 07:30, 15.05.2026
Лікарі назвали найкращий місяць для зачаття
Плануємо дитину | 19:30, 14.05.2026
Батьківський інстинкт: коли він є, а коли його немає?
Тато | 06:30, 05.05.2026