Добавки вітаміну B6 можуть зменшити тривожність і депресію

Adoption
Date
  • 1376 Переглядів
Вчені з Університету Редінга виміряли вплив високих доз вітаміну B6 на молодих людей і виявили, що у людей спостерігалось менше тривоги та депресії після щоденного прийому добавок протягом місяця.

4409__103732242_86600b7c-fae1-4e70-a3b0-4ca03f8995b0.jpg (20.12 Kb)

Доктор Девід Філд, провідний автор Школи психології та клінічних мовних наук Університету Редінга, сказав: «Функціонування мозку залежить від тонкого балансу між збуджуючими нейронами, які передають інформацію, і гальмівними нейронами, які запобігають активній активності. Останні теорії пов’язують розлади настрою та деякі інші нервово-психічні захворювання з порушенням цього балансу, часто в напрямку підвищення рівня мозкової активності. Вітамін B6 допомагає організму виробляти специфічний хімічний месенджер, який пригнічує імпульси в мозку, і наше дослідження пов’язує цей заспокійливий ефект із зниженням тривоги серед учасників».

У той час як попередні дослідження показали, що полівітаміни можуть зменшити рівень стресу, було проведено кілька досліджень щодо того, які саме вітаміни, що містяться в них, викликають цей ефект.

Нове дослідження було зосереджено на потенційній ролі вітаміну B6, який, як відомо, збільшує виробництво організмом ГАМК (гамма-аміномасляної кислоти), хімічної речовини, яка блокує імпульси між нервовими клітинами в мозку.

У поточному дослідженні більш ніж 300 учасникам випадковим чином призначили або добавки вітаміну B6 або B12, які значно перевищували рекомендовану добову норму (приблизно в 50 разів більше рекомендованої добової норми), або плацебо, і брали по одній на день з їжею протягом місяця.

Дослідження показало, що вітамін B12 мав незначний ефект порівняно з плацебо протягом випробувального періоду, але вітамін B6 зробив статистично надійну різницю.

Підвищений рівень ГАМК серед учасників, які приймали добавки з вітаміном B6, підтверджено візуальними тестами, проведеними наприкінці дослідження, підтверджуючи гіпотезу про те, що B6 відповідальний за зниження рівня тривожності. Було виявлено ледь помітні, але нешкідливі зміни в зорових показниках, що узгоджувалися з контрольованими рівнями активності мозку.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:


    Теги: Добавки, вітамін, B6, зменшити тривожність, депресія, вітаміни, вчені, дослідження


    Система Orphus

    Цікаво також:


    Новини по темі

    З настанням весни багато людей помічають, що організм ніби працює повільніше: з’являється втома, знижується працездатність, важче зосередитися. Часто

    Що їсти, щоб подолати весняний дефіцит вітамінів?

    Здоров'я | 07:30, 30.03.2026

    З настанням весни багато людей помічають, що організм ніби працює повільніше: з’являється втома, знижується працездатність, важче зосередитися. Часто такі зміни пов’язані з нестачею вітамінів і мікроелементів після зимового періоду. Володимир ВІВСЯНН

    У своєму нещодавньому відео дослідник із Гарварду Нік Норвіц, доктор наук у галузі метаболічного здоров’я та майбутній лікар, аналізує вплив фруктів н

    Скільки фруктів можна їсти щодня?

    Харчування | 08:30, 15.08.2025

    У своєму нещодавньому відео дослідник із Гарварду Нік Норвіц, доктор наук у галузі метаболічного здоров’я та майбутній лікар, аналізує вплив фруктів на організм. Він зазначає, що категоричні твердження про користь чи шкоду фруктів через вміст цукру —

    Якщо вам подобається цей напій — пийте його із задоволенням, але не варто очікувати від нього чудодійних ефектів.

    Чи справді корисно пити вранці воду з лимоном?

    Здоров'я | 12:10, 05.02.2025

    Якщо вам подобається цей напій — пийте його із задоволенням, але не варто очікувати від нього чудодійних ефектів.

    Грейпфрут є гібридом апельсина і помело. Тропічний фрукт абсолютно заслужено завоював визнання людей по всьому світу. У ньому міститься великий обсяг

    6 причин включити в свій повсякденний раціон грейпфрут

    Харчування | 09:30, 14.12.2024

    Грейпфрут є гібридом апельсина і помело. Тропічний фрукт абсолютно заслужено завоював визнання людей по всьому світу. У ньому міститься великий обсяг вітаміну С, антиоксидантів та інших корисних речовин. Науково доведено, що цей цитрус надає реальну

    Коли краще приймати вітаміни, щоб вони працювали на користь нашому організму?

    Коли краще пити вітаміни: зранку чи ввечері?

    Вітаміни | 21:20, 14.10.2024

    Коли краще приймати вітаміни, щоб вони працювали на користь нашому організму?

    Ми підібрали декілька рецептів осінньої кухні. До смішного прості і смачні рецепти, які допоможуть вам насолоджуватися кожним осіннім днем. Повідомляє

    Топ 3 найкращих осінніх рецепти обіду

    Харчування | 12:46, 03.10.2024

    Ми підібрали декілька рецептів осінньої кухні. До смішного прості і смачні рецепти, які допоможуть вам насолоджуватися кожним осіннім днем. Повідомляє сайт Наша мама.

    Збалансоване харчування є важливим для здоров’я і розвитку дітей. Діти потребують різних поживних речовин для росту, енергії та підтримки імунної сист

    Дієтологи США назвали продукти корисні для дітей

    Харчування | 22:37, 02.10.2024

    Збалансоване харчування є важливим для здоров’я і розвитку дітей. Діти потребують різних поживних речовин для росту, енергії та підтримки імунної системи.

    Коментарі до новини