Жирна їжа вбиває організм

Adoption
Date
  • 2588 Переглядів
Всього п'яти днів споживання продуктів з високим вмістом жирів достатньо, щоб змінити процес метаболізму глюкози в м'язах. Це довели дослідники з Політехнічного університету Вірджинії. Зміни можуть призвести до набору ваги, ожиріння та інших проблем зі здоров'ям.

6919_thumb2-5350a09c342e39c911fcfbc4b958ae5f.jpg (67.08 Kb)

Вчені попросили студентів дотримуватися дієти з високим (55%) вмістом жирів. Здорова дієта повинна включати близько 30% жирів. В цілому учасники вживали набагато більше калорій, ніж потрібно. У раціон добровольців входили сосиски, макарони з сиром, печиво та їжа з додаванням великої кількості вершкового масла.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Два продукти, щоденне вживання яких зробить вас стрункими і здоровими

Фахівці вивчили зразки м'язової тканини студентів. Аналіз показав, що через п'ять днів неправильного харчування процес гліколізу (окислення глюкози) у м'язах змінився. При цьому студенти не набрали вагу, і їх чутливість до інсуліну не знизилася. Вчені зазначають: порушення метаболізму глюкози є фактором ризику розвитку метаболічних порушень. Вони збираються продовжити спостереження за учасниками, щоб з'ясувати, як зміни вплинуть на організм.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:


    Теги: їжа, хот-дог, фаст-фуд, продукти, харчування, здоров'я, шкода, метаболізм


    Система Orphus

    Цікаво також:


    Новини по темі

    Важливий не лише сам акт, а й те, що відбувається далі.

    Обійми після сексу підвищують рівень окситоцину більше, ніж сам інтим

    Секс | 19:30, 09.06.2026

    Важливий не лише сам акт, а й те, що відбувається далі.

    Університет Вірджинії підтвердив: рука коханої людини знижує активність зони страху в мозку.

    Пари, що тримаються за руки, мають нижчий рівень тривоги, навіть після 20 років шлюбу

    Сімейні справи | 08:30, 09.06.2026

    Університет Вірджинії підтвердив: рука коханої людини знижує активність зони страху в мозку.

    Велике 20-річне дослідження, опубліковане в American Journal of Respiratory and Critical Care Medicine (команда Øistein Svanes), показало: часте

    Прибирання може впливати на легені так само, як куріння

    Сімейні справи | 07:30, 09.06.2026

    Велике 20-річне дослідження, опубліковане в American Journal of Respiratory and Critical Care Medicine (команда Øistein Svanes), показало: часте використання мийних засобів, особливо у вигляді спреїв, пов’язане зі швидшим зниженням функції леген

    Не дивно, що після кількох келихів ви починаєте тягтися до зрадливої ​​пачки чіпсиків — у цьому винні гормони. Алкоголь підвищує рівень FG

    Вживання алкоголю жорстко впливає на ваші харчові звички та смак їжі

    Харчування | 06:30, 09.06.2026

    Не дивно, що після кількох келихів ви починаєте тягтися до зрадливої ​​пачки чіпсиків — у цьому винні гормони. Алкоголь підвищує рівень FGF21 – гормону, який посилює потяг до солоного та знижує потяг до солодкого.

    Для схуднення без виснажливих дієт і жорстких обмежень необхідно обирати продукти з високою нутрієнтною щільністю, які дають тривале насичення, підтри

    Що їсти, щоб худнути без зусиль?

    Дієта для мами | 08:30, 08.06.2026

    Для схуднення без виснажливих дієт і жорстких обмежень необхідно обирати продукти з високою нутрієнтною щільністю, які дають тривале насичення, підтримують стабільний рівень цукру в крові та прискорюють метаболізм. Схуднення «без зусиль» базується на

    Нестача сну (менше 8 годин на добу) є критичною для дитячого організму, оскільки норма сну для дітей і підлітків становить від 9 до 11 годин залежно в

    Що буде з організмом дитини, якщо вона спатиме менше 8 годин?

    Дитина | 07:30, 08.06.2026

    Нестача сну (менше 8 годин на добу) є критичною для дитячого організму, оскільки норма сну для дітей і підлітків становить від 9 до 11 годин залежно від віку. Якщо дитина регулярно спить менше 8 годин, це порушує роботу майже всіх систем організму та

    За рекомендаціями ⁠Міністерства охорони здоров'я України (МОЗ) та ВООЗ, дітям до 3 років краще взагалі не давати продуктів із доданим цукром, а

    Як давати дитині солодощі, щоб це не шкодило її здоров'ю?

    Дитяче харчування | 06:30, 08.06.2026

    За рекомендаціями ⁠Міністерства охорони здоров'я України (МОЗ) та ВООЗ, дітям до 3 років краще взагалі не давати продуктів із доданим цукром, а після 3 років його кількість не повинна перевищувати 25 грамів на добу (близько 5 чайних ложок).

    Коментарі до новини