2 чашки кави + 3 чашки чаю + вода – така щоденна комбінація може продовжити нам життя.
Такого висновку дійшли британські вчені після 13-річного дослідження 180 тисяч людей: кава і чай знижують запалення та захищають клітини, а вода підтримує нирки та уповільнює старіння.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
Теги: кава, чай, вода
Цікаво також:
Новини по темі
Дієтологи розповіли, чи корисно їсти консервовані огірки
Здоров'я | 10:26, 09.08.2026
Іноді виникає питання, що краще вживати в їжу: свіжі чи мариновані продукти? Дієтологи розповіли про користь солоних огірків та пояснили, чому не варто купувати їх у магазині.
Лікар назвав користь чорносливу для жінок
Здоров'я | 09:44, 06.08.2026
Багато людей віддають перевагу свіжим фруктам, а не їх сухим аналогам, вважаючи, що ті не володіють поживними і корисними для організму властивостями - і дарма. Сухофрукти - не просто смачні ласощі, але ще і джерело корисних вітамінів і мікроелементі
Нічні перекуси під серіал. Дослідники кажуть, що час прийому їжі важливіший за калорії
Здоров'я | 01:41, 03.08.2026
Якщо ви з тих, для кого справжнє життя починається після заходу сонця, а будильник щоранку звучить як особиста образа, — цей матеріал для вас.
Жінки Пд.Кореї можуть стати першими у світі тривалість життя яких перевищить 90 років
Здоров'я | 12:15, 31.07.2026
Жінки Південної Кореї можуть стати першими у світі, чия середня очікувана тривалість життя при народженні перевищить 90 років. Такий прогноз зробили вчені, які проаналізували десятки моделей смертності у розвинених країнах.
Скільки яєць безпечно їсти для здоров’я
Здоров'я | 00:59, 31.07.2026
Яйця тривалий час залишаються суперечливим продуктом у раціоні: їх то вважають шкідливими для серця через високий вміст холестерину, то рекомендують як цінне джерело білка. Водночас питання про те, скільки яєць можна споживати без ризику для здоров’я
Шість напоїв, які не варто давати дітям
Здоров'я | 08:52, 30.07.2026
Що саме не радять вживати дітям і чому, Gazeta.ua розповів нутриціолог Василь Лук’янов.
Вчені назвали два фрукта, які допомагають захистити дітей від раку
Дитина | 08:47, 28.07.2026
Дослідження, на яке посилається благодійна організація Великобританії Children with Cancer, показало, що споживання апельсинів і бананів в перші два роки життя продемонструвало сильний захисний ефект проти ризику лейкемії у дітей. Більш того, був про