
Для успішного здійснення любовного побачення, дружньої зустрічі чи знайомства люди нерідко вибирають кафе чи ресторани.
Дослідження вчених з Лейденського і Вестфальського університетів (Німеччина) показали, що спільний прийом їжі зміцнює довірливі відносини між людьми. Правда, головне тут – не помилитися з меню. Експеримент показав, що довіра людей один до одного збільшується після прийому їжі, що містить амінокислоту триптофан.
Німецькі вчені були першими, хто досліджував те, як триптофан стимулює вироблення серотоніну і робить позитивний вплив на взаємну довіру. А те, що серотонін відіграє важливу роль у взаємній співпраці, вченим відомо вже давно.
Щоб визначити ефект триптофану, дослідники дали одній групі піддослідних апельсиновий сік з додаванням триптофану, в той час, як друга група отримувала плацебо. Потім випробувані грали в гру, де учасники для успішного виконання завдання, повинні довіряти один одному (подібна гра часто використовується для вимірювання ступеня довіри один одному).
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Правильне харчування під час токсикозу
Учасникам експерименту видали по 5 євро і запропонували самим вирішити, скільки з цих грошей вони готові дати іншій людині. При цьому, випробовувані могли отримати додаткові гроші, але тільки якщо інша людина дасть йому достатньо грошей замість відданих. Передача грошей один одному в цьому випадку служила мірилом міжособистісної довіри.
І як виявилося, учасники експерименту, які споживали їжу з триптофаном, давали значно більше грошей, у порівнянні з тими, хто отримував плацебо. За словами вчених, їх експеримент ще раз підтверджує, що ми - це те, що ми їмо. Їжа впливає не тільки на стан фізичного здоров’я, а й керує емоційною сферою нашого життя. Їжа виступає в ролі когнітивного підсилювача, який моделює те, як ми бачимо світ і які рішення приймаємо. Зокрема, споживання триптофану посилює міжособистісну довіру. Так що, в наступний раз не забудьте запросити ділового партнера в ресторан і подбайте про правильне меню, якщо хочете укласти угоду.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
Теги: харчування, їжа, вітаміни, мама, жінка, чоловік, дитина, діти
Цікаво також:
Новини по темі
Французький cніданок, заради якого хочеться прокинутися раніше
Харчування | 10:27, 13.08.2026
Що приготувати на вихідні, щоб не стояти біля плити весь день
Харчування | 23:13, 12.08.2026
Корисна не для всіх: кому протипоказана лохина
Харчування | 23:01, 12.08.2026
Фастфуд викликає небезпечне захворювання у дітей – дослідження
Харчування | 12:21, 12.08.2026
«Піца» з кавуна, томатів та сиру фета. Рецепт дня
Харчування | 11:31, 12.08.2026
Чому деруни темніють ще до смаження — і як цього уникнути
Харчування | 00:37, 12.08.2026
Салат "Серпнева квасоля": рецепт без майонезу і зайвої мороки
Харчування | 15:37, 11.08.2026