Що солодощі роблять з чоловіками

Adoption
Date
  • 3677 Переглядів
Команда американських дослідників з Університету Каліфорнії в Сан-Дієго виявила, що транс-жири, що містяться в оброблених харчових продуктах, пов’язані з втратою пам’яті у чоловіків.

9685_pirozhnoe-1.jpg (44.89 Kb)


Транс-жирні кислоти, або транс-жири, які використовуються для поліпшення смаку, текстури та терміну придатності продуктів, як відомо, пов’язані з підвищеним ризиком розвитку серцево-судинних захворювань, і в даний момент на виробників продуктів харчування по всьому світу чиниться тиск, щоб вони були видалені з їжі.

Нове дослідження показало, що велика кількість транс-жирів у раціоні призводить до погіршення пам’яті у чоловіків у віці 45 років і молодше. Вчені проаналізували дані 1018 чоловіків і жінок, яким було запропоновано відповісти на питання про харчування і взяти участь в тестах на пам’ять.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Спеція, яка впорається з раком

У середньому, чоловіки у віці 45 і молодше змогли згадати 86 слів в тестах. Але для кожного додаткового грама транс-жирів, які чоловіки споживали щодня, вони споживали щодня, їх продуктивність знижувалася на 0,76 статистичних слів. Це призвело до того, що чоловіки були в змозі пригадати на 12 слів менше, якщо їх споживання транс-жирів відповідало найвищим рівням, виявлених у дослідженні.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:


    Теги: солодощі, пам’ять, чоловік, здоров'я, харчування


    Система Orphus

    Цікаво також:


    Новини по темі

    Велике 20-річне дослідження, опубліковане в American Journal of Respiratory and Critical Care Medicine (команда Øistein Svanes), показало: часте

    Прибирання може впливати на легені так само, як куріння

    Сімейні справи | 07:30, 09.06.2026

    Велике 20-річне дослідження, опубліковане в American Journal of Respiratory and Critical Care Medicine (команда Øistein Svanes), показало: часте використання мийних засобів, особливо у вигляді спреїв, пов’язане зі швидшим зниженням функції леген

    Не дивно, що після кількох келихів ви починаєте тягтися до зрадливої ​​пачки чіпсиків — у цьому винні гормони. Алкоголь підвищує рівень FG

    Вживання алкоголю жорстко впливає на ваші харчові звички та смак їжі

    Харчування | 06:30, 09.06.2026

    Не дивно, що після кількох келихів ви починаєте тягтися до зрадливої ​​пачки чіпсиків — у цьому винні гормони. Алкоголь підвищує рівень FGF21 – гормону, який посилює потяг до солоного та знижує потяг до солодкого.

    Для схуднення без виснажливих дієт і жорстких обмежень необхідно обирати продукти з високою нутрієнтною щільністю, які дають тривале насичення, підтри

    Що їсти, щоб худнути без зусиль?

    Дієта для мами | 08:30, 08.06.2026

    Для схуднення без виснажливих дієт і жорстких обмежень необхідно обирати продукти з високою нутрієнтною щільністю, які дають тривале насичення, підтримують стабільний рівень цукру в крові та прискорюють метаболізм. Схуднення «без зусиль» базується на

    Нестача сну (менше 8 годин на добу) є критичною для дитячого організму, оскільки норма сну для дітей і підлітків становить від 9 до 11 годин залежно в

    Що буде з організмом дитини, якщо вона спатиме менше 8 годин?

    Дитина | 07:30, 08.06.2026

    Нестача сну (менше 8 годин на добу) є критичною для дитячого організму, оскільки норма сну для дітей і підлітків становить від 9 до 11 годин залежно від віку. Якщо дитина регулярно спить менше 8 годин, це порушує роботу майже всіх систем організму та

    За рекомендаціями ⁠Міністерства охорони здоров'я України (МОЗ) та ВООЗ, дітям до 3 років краще взагалі не давати продуктів із доданим цукром, а

    Як давати дитині солодощі, щоб це не шкодило її здоров'ю?

    Дитяче харчування | 06:30, 08.06.2026

    За рекомендаціями ⁠Міністерства охорони здоров'я України (МОЗ) та ВООЗ, дітям до 3 років краще взагалі не давати продуктів із доданим цукром, а після 3 років його кількість не повинна перевищувати 25 грамів на добу (близько 5 чайних ложок).

    Виявляється, від ароматизатора залежить, наскільки сильно вейп шкодить вашим генам. У всіх вейперів гени змінюються у гіршу сторону.

    Вчені назвали найнебезпечніші смаки вейпів

    Здоров'я | 00:30, 08.06.2026

    Виявляється, від ароматизатора залежить, наскільки сильно вейп шкодить вашим генам. У всіх вейперів гени змінюються у гіршу сторону.

    Кава допомагає боротися із запаленням завдяки високій концентрації біоактивних сполук, які знижують рівень запальних маркерів та захищають клітини від

    Як кава допомагає боротися із запаленням?

    Профілактика і лікування | 08:30, 07.06.2026

    Кава допомагає боротися із запаленням завдяки високій концентрації біоактивних сполук, які знижують рівень запальних маркерів та захищають клітини від руйнування. Численні медичні дослідження доводять, що регулярне вживання кави (як звичайної, так і

    Коментарі до новини