Пробіотичні добавки зменшують тривожність

Adoption
Date
  • 2010 Переглядів
У статті, опублікованій в журналі Scientific Reports , вчені з Суррея досліджували, чи може щоденне споживання преоіотичної харчової добавки поліпшити загальне самопочуття в групі від 18 до 25 років.





Дослідження показало, що ті, хто отримував щоденну дозу пробіотиків, покращували психічне благополуччя за рахунок зниження рівня тривожності і мали краще здоров'я кишечника, ніж контрольна група.

Дослідники вивчили групу з 64 здорових жінок-учасниць, у яких не було ні поточного, ні попереднього клінічного діагнозу тривоги. Учасники отримували або добову дозу пробіотичних галактоолігосахаридів (GOS), або плацебо протягом 28 днів.

Всі учасники дослідження заповнили опитування про свій стан здоров'я, включаючи настрій, тривогу і якість сну, і надали зразки стільця для аналізу послідовності мікробіома кишечника.

Доктор Катрін Коен Кадош, читач по когнітивної нейробіології в Університеті Суррея і керівник лабораторії соціального мозку і розвитку, сказала: "Це нове дослідження знаменує собою значний крок вперед, оскільки ми змогли показати, що можемо використовувати прості і безпечні харчові добавки, такі як пребіотики, як для збільшення кількості корисних кишкових бактерій в кишечнику, так і для поліпшення психічного здоров'я і благополуччя молодих людей".

Доктор Нікола Джонстон, науковий співробітник Університету Суррея, сказала: "Це захоплююче дослідження, яке об'єднує різні аспекти досліджень психічного здоров'я; виявлення пробіотичних ефектів в субклінічній групі дає надію на трансляційні клінічні дослідження по безлічі маркерів психічного здоров'я".

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:


    Теги: пробіотики, користь, тривожність


    Система Orphus

    Цікаво також:


    Новини по темі

    З початком цвітіння рослин тисячі дітей стикаються з нежитем та сльозотечею, які батьки часто помилково лікують як звичайне ГРВІ.

    Сезонні алергії у дітей: як відрізнити поліноз від звичайної застуди

    Алергія | 01:20, 13.06.2026

    З початком цвітіння рослин тисячі дітей стикаються з нежитем та сльозотечею, які батьки часто помилково лікують як звичайне ГРВІ.

    Сучасні діти дедалі більше часу проводять у сидячому положенні, що стрімко збільшує ризики розвитку викривлень хребта.

    Спина без болю: як захистити дитину від сколіозу та зберегти правильну поставу?

    Здоров'я | 19:30, 12.06.2026

    Сучасні діти дедалі більше часу проводять у сидячому положенні, що стрімко збільшує ризики розвитку викривлень хребта.

    Держава пропонує програми безкоштовного відпочинку та відновлення фізичного й ментального здоров'я для дітей пільгових категорій.

    Безкоштовне літнє оздоровлення дітей: хто має право та як оформити путівку?

    Дитина | 08:30, 12.06.2026

    Держава пропонує програми безкоштовного відпочинку та відновлення фізичного й ментального здоров'я для дітей пільгових категорій.

    У сучасних реаліях діти піддаються емоційному навантаженню не менше, ніж дорослі, проте вони не завжди можуть висловити свій біль словами.

    Ментальне здоров'я дитини: як вчасно помітити дитячий стрес?

    Дитина | 07:30, 12.06.2026

    У сучасних реаліях діти піддаються емоційному навантаженню не менше, ніж дорослі, проте вони не завжди можуть висловити свій біль словами.

    Звичка перекушувати солодощами чи чипсами веде до проблем із травленням, карієсу та зайвої ваги у дітей.

    Корисні перекуси замість цукерок: формуємо здорові звички дитини

    Дитяче харчування | 06:30, 12.06.2026

    Звичка перекушувати солодощами чи чипсами веде до проблем із травленням, карієсу та зайвої ваги у дітей.

    В Україні оновили календар профілактичних щеплень, щоб наблизити його до провідних європейських стандартів медичного захисту малюків.

    Новий календар щеплень в Україні: що потрібно знати батькам

    Щеплення | 01:20, 12.06.2026

    В Україні оновили календар профілактичних щеплень, щоб наблизити його до провідних європейських стандартів медичного захисту малюків.

    Гаджети стали невіддільною частиною життя сучасних дітей, але тривале сидіння перед монітором шкодить зоровому апарату, що розвивається.

    Екраноманія та зір: як вберегти очі дитини у цифрову епоху

    Дитина | 00:30, 12.06.2026

    Гаджети стали невіддільною частиною життя сучасних дітей, але тривале сидіння перед монітором шкодить зоровому апарату, що розвивається.

    Коментарі до новини