Деякі батьки дозволяють дітям не снідати вдома, розуміючи, що їх все одно нагодують в дитячому садку або школі. Вчені з Єльського університету (Yale University), США, з'ясували: ті малюки, які часто пропускають перший прийом їжі, з більше вірогідністю обзаведуться зайвою вагою, ніж їх однолітки, що снідають двічі.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
ТОП-6 зимових порад для найменших діточок
Дослідження, в ході якого фахівці протягом двох років спостерігали за здоров'ям і способом життя 584 з 12 учнів шкіл, показало: відмова від сніданку збільшує ризик обзавестися зайвими кілограмами в два рази. Тоді як діти, які брали їжу двічі за ранок, виявилися здоровішими. Їх вага не відрізнявся від середньої ваги інших учнів.
Також фахівці відзначили, що здоровий сніданок допомагає дитині домагатися великих успіхів у навчанні та розвитку.
Джерело: mama.passion.ru
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
Теги: дитина, сніданок, користь, харчування
Цікаво також:
Новини по темі
Дитячі подушки можуть бути небезпечними: що мають знати батьки
Дитина | 12:30, 04.08.2026
Вчені з’ясували, що манера мовлення дитини може вказувати на майбутні проблеми з психічним здоров’ям
Дитина | 08:39, 01.08.2026
Вчені назвали два фрукта, які допомагають захистити дітей від раку
Дитина | 08:47, 28.07.2026
Дієтологи розповіли, чому не можна змушувати дітей доїдати все з тарілки
Дитина | 12:03, 25.07.2026
Малюк перегрівся: основні симптоми теплового удару та чому це небезпечно
Дитина | 22:28, 22.07.2026
Виявлено ще одну небезпеку підліткового куріння
Дитина | 22:14, 20.07.2026
Фінські вчені зробили несподіване відкриття про позитивний вплив собак на здоров'я немовля
Дитина | 13:46, 15.07.2026