Чому енергетичні напої нас вбивають?

Adoption
Date
  • 2772 Переглядів
Група вчених з Боннського університету (Німеччина) провела сканування сердець 17 добровольців через годину після вживання енергетика. Доктор Й. Дорнер каже: "Досі ми не знали точно, як впливають ці так звані енергетичні напої на серцеву функцію. Відомо багато побічних наслідків споживання кофеїну, в тому числі прискорене серцебиття, зміна серцевого ритму, підвищення кров’яного тиску, а в найсерйозніших випадках — напад і навіть смерть".

4519_437.jpg (24.75 Kb)


В ході дослідження добровольці отримували енергетичний напій, в якому вміст кофеїну становив 32 мг на 100 мілілітрів плюс 400 мг іншої речовини — харчової добавки таурину, на 100 мілілітрів.

За результатами сканування вчені відзначили значне скорочення лівого шлуночка (камера серця, яка виштовхує кров) протягом години після прийому енергетика.

«Ми довели, що вживання тонізувальних напоїв має короткостроковий вплив на здатність серця скорочуватися. Ми не знаємо точно, чи впливають ці більш інтенсивні скорочення на повсякденну діяльність або на спортивні результати», — зазначив доктор Дорнер.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Як часто треба підстригати кінчики волосся

Також залишається нез’ясованим, який вплив може чинити прийом енергетичних напоїв на людей із серцево-судинними захворюваннями. Однак, на думку вчених, людям, особливо дітям, які страждають від аритмії серця та подібних серцево-судинних захворювань, не варто вживати такі напої.

Доповідь з цього дослідження була представлена на щорічному засіданні Радіологічного товариства Північної Америки.

Відзначимо, що до недавнього часу у Франції енергетичні напої були повністю заборонені, а в Німеччині існує заборона на їхнє виробництво.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:


    Теги: енергетичні напої, енергетики, здоров'я, харчування, хвороби, смерть


    Система Orphus

    Цікаво також:


    Новини по темі

    Для схуднення без виснажливих дієт і жорстких обмежень необхідно обирати продукти з високою нутрієнтною щільністю, які дають тривале насичення, підтри

    Що їсти, щоб худнути без зусиль?

    Дієта для мами | 08:30, 08.06.2026

    Для схуднення без виснажливих дієт і жорстких обмежень необхідно обирати продукти з високою нутрієнтною щільністю, які дають тривале насичення, підтримують стабільний рівень цукру в крові та прискорюють метаболізм. Схуднення «без зусиль» базується на

    За рекомендаціями ⁠Міністерства охорони здоров'я України (МОЗ) та ВООЗ, дітям до 3 років краще взагалі не давати продуктів із доданим цукром, а

    Як давати дитині солодощі, щоб це не шкодило її здоров'ю?

    Дитяче харчування | 06:30, 08.06.2026

    За рекомендаціями ⁠Міністерства охорони здоров'я України (МОЗ) та ВООЗ, дітям до 3 років краще взагалі не давати продуктів із доданим цукром, а після 3 років його кількість не повинна перевищувати 25 грамів на добу (близько 5 чайних ложок).

    Головна шкода більшості магазинних йогуртів для дітей полягає у прихованому надлишку цукру та хімічних добавок, які перетворюють корисний кисломолочни

    Шкода магазинних йогуртів для дітей

    Дитяче харчування | 06:30, 07.06.2026

    Головна шкода більшості магазинних йогуртів для дітей полягає у прихованому надлишку цукру та хімічних добавок, які перетворюють корисний кисломолочний продукт на висококалорійний десерт. Регулярне вживання таких продуктів закладає неправильні харчов

    Використовуємо горіхи, ледь обсмажені на сухій сковороді. З кількості тіста за рецептом буде 10-12 штук пісочного печива «Арахісові палички».

    Просте пісочне печиво «Арахісові палички» — рецепт

    Харчування | 14:00, 05.06.2026

    Використовуємо горіхи, ледь обсмажені на сухій сковороді. З кількості тіста за рецептом буде 10-12 штук пісочного печива «Арахісові палички».

    Готуємо на темному або світлому квасі. Для окрошки грибника підійдуть мариновані печериці або опеньки.

    Окрошка з маринованими печерицями — рецепт

    Харчування | 13:00, 05.06.2026

    Готуємо на темному або світлому квасі. Для окрошки грибника підійдуть мариновані печериці або опеньки.

    Риба є неймовірним джерелом поживних речовин для малюка. Вона багата на вітаміни та мікроелементи, які сприяють його здоровому росту та розвитку. Особ

    Чи необхідна в раціоні дитини риба?

    Дитяче харчування | 01:20, 04.06.2026

    Риба є неймовірним джерелом поживних речовин для малюка. Вона багата на вітаміни та мікроелементи, які сприяють його здоровому росту та розвитку. Особливо цінні омега-3 жирні кислоти, які мають позитивний вплив на мозок та зорову систему. Риба також

    У тісто для шоколадних оладок на кефірі або кислому молоці додамо столову ложку какао, а також соду, погашену оцтом, для пишності.

    Шоколадні оладки на кефірі — рецепт

    Харчування | 14:00, 03.06.2026

    У тісто для шоколадних оладок на кефірі або кислому молоці додамо столову ложку какао, а також соду, погашену оцтом, для пишності.

    Коментарі до новини