"Це - цікава попередня робота, але вона вимагає подальших масштабних досліджень", - говорить доктор Дурфдо Брукс (Durado Brooks), керівник американського співтовариства проти раку (American Cancer Society).
Статистика випадків раку простати нижче в країнах, де люди їдять багато фруктів і овочів, хоча точний зв'язок між харчуванням і хворобою ще не встановлений, - вважає Брукс.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Народження хлопчиків скорочує життя матері
Дослідники Каліфорнійського університету в Берклі (University of California at Berkeley) вивчили вплив хімічних речовин у складі брокколі, цвітній капусті, брюссельській капусті. Було виявлено, що хімічна речовина, відома як 3,3 '-дііндолілметан або DIM, запобігає росту клітин раку молочної залози і клітин раку простати.
Але все ж поки неясно, скільки овочів повинна з'їсти людина, щоб захистити себе від раку простати.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
Теги: рак, рак простати, чоловік, хвороби, харчування, лікування, профілактика, брокколі
Цікаво також:
Новини по темі
Обійми після сексу підвищують рівень окситоцину більше, ніж сам інтим
Секс | 19:30, 09.06.2026
Пари, що тримаються за руки, мають нижчий рівень тривоги, навіть після 20 років шлюбу
Сімейні справи | 08:30, 09.06.2026
Прибирання може впливати на легені так само, як куріння
Сімейні справи | 07:30, 09.06.2026
Батьківство омолоджує мозок
Плануємо дитину | 00:30, 09.06.2026
Люди в окулярах розумніші і швидше роблять кар'єру — з'ясували вчені
Психологія | 01:20, 07.06.2026
2 звички, що видають по-справжньому вірного партнера
Сімейні справи | 00:30, 07.06.2026
Що насправді впливає на секуальне здоров'я чоловіків?
Секс | 06:30, 05.06.2026