Дієтологи давно роздумували над тим, як замінити цей "продукт" чимось корисним. І їм це вдалося! Вони запропонували використовувати закуски з сиру та овочів. Результат вийшов успішним.
Матусям, які стурбовані тим, що дитина їсть занадто багато чіпсів, дослідники з Корнельського університету США радять наслідувати їх приклад. У ході експерименту дітям при перегляді телевізора вони пропонували закусити картопляними чіпсами, сиром та овочами. В результаті з'ясувалося, що із запропонованих видів закусок дітям найбільше смакували чіпси з сиром.
Крім цього, дітям із зайвою вагою сирно-овочева закуска дозволила з'їсти менше калорій на 76 відсотків, з нормальною вагою - на 60.
До того ж, як вважають вчені, така закуска - це і клітковина, і вітаміни, цінний молочний білок і кальцій. А головне - все в одній порції!
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
Теги: чіпси, дієта, зайва вага, калорії, порції
Цікаво також:
Новини по темі
Дитячі подушки можуть бути небезпечними: що мають знати батьки
Дитина | 12:30, 04.08.2026
Вчені з’ясували, що манера мовлення дитини може вказувати на майбутні проблеми з психічним здоров’ям
Дитина | 08:39, 01.08.2026
Вчені назвали два фрукта, які допомагають захистити дітей від раку
Дитина | 08:47, 28.07.2026
Дієтологи розповіли, чому не можна змушувати дітей доїдати все з тарілки
Дитина | 12:03, 25.07.2026
Малюк перегрівся: основні симптоми теплового удару та чому це небезпечно
Дитина | 22:28, 22.07.2026
Виявлено ще одну небезпеку підліткового куріння
Дитина | 22:14, 20.07.2026
Фінські вчені зробили несподіване відкриття про позитивний вплив собак на здоров'я немовля
Дитина | 13:46, 15.07.2026