Відеоігри допомагають покращити навички читання у дітей

Adoption
Date
  • 1106 Переглядів
Вчені з Університету Саскачевана вважають, що відеоігри мають одну важливу перевагу, яка часто ігнорується сучасними фахівцями. Зазвичай відеоігри вважають шкідливими для молодого покоління та пасивною діяльністю, яка також навантажує очі. Проте тепер з’ясувалося, що завдяки відеоіграм діти й підлітки поліпшують свої навички читання, оскільки під час гри вони постійно повинні зосереджуватися та швидко читати значні обсяги тексту, що з’являється на екрані.

8099_4.jpg (36.39 Kb)


Гравцям не лише потрібно читати цей текст, що виникає у різних зонах екрану, але й правильно його інтерпретувати та обробляти, щоб успішно виконувати завдання, поставлені розробниками відеоігор. Це підтверджено в дослідженні, коли вчені проаналізували популярні відеоігри, щоб оцінити кількість об’єктів, що перебувають у полі периферичного зору гравця і на які він має реагувати.

На наступному етапі дослідження добровольці з різним рівнем досвіду у відеоіграх проходили тест, що оцінює навички читання. Під час тесту на екрані з’являлися різні слова в восьми можливих точках. Вони включали як знайомі учасникам слова, так і вигадані, неіснуючі. Учасникам необхідно було швидко прочитати ці слова вголос. Результати показали, що гравці, які мали досвід у відеоіграх з великою кількістю об’єктів на екрані, справлялися з тестом краще, а це означає, що їхні навички читання були більш розвиненими.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:


    Теги: відеоігри, навички читання, навчити дитину читати


    Система Orphus

    Цікаво також:


    Новини по темі

    Звичні дитячі інфекції в усьому світі стає дедалі важче лікувати. Масштабне міжнародне дослідження засвідчило, що стійкість бактерій до антибіотиків с

    Стійкість до антибіотиків у дітей зростає по всьому світу

    Дитина | 19:29, 11.08.2026

    Звичні дитячі інфекції в усьому світі стає дедалі важче лікувати. Масштабне міжнародне дослідження засвідчило, що стійкість бактерій до антибіотиків серед дітей зростає, а деякі життєво важливі препарати поступово втрачають свою ефективність.

    Коли, скільки і як давати диню малюку — покрокова інструкція від педіатрів та дієтологів.

    Як правильно вводити диню в прикорм дитині

    Дитина | 19:06, 10.08.2026

    Коли, скільки і як давати диню малюку — покрокова інструкція від педіатрів та дієтологів.

    Близько 60% дітей віком від народження до 6 місяців в Україні перебувають переважно на грудному вигодовуванні. Водночас 28% немовлят отримують дитячі

    Молоді мами частіше обирають суміші

    Дитина | 00:15, 06.08.2026

    Близько 60% дітей віком від народження до 6 місяців в Україні перебувають переважно на грудному вигодовуванні. Водночас 28% немовлят отримують дитячі суміші, а ще 14% мають змішане вигодовування.

    Подушки для немовлят, які рекламують як засіб для кращого сну та зменшення проблем із рефлюксом, можуть становити ризик для дітей. Фахівці попереджают

    Дитячі подушки можуть бути небезпечними: що мають знати батьки

    Дитина | 12:30, 04.08.2026

    Подушки для немовлят, які рекламують як засіб для кращого сну та зменшення проблем із рефлюксом, можуть становити ризик для дітей. Фахівці попереджають, що м’які аксесуари в ліжечку здатні перекрити дихальні шляхи малюка.

    Не лише те, що говорить дитина, а й те, як саме вона говорить, може містити важливу інформацію про її майбутнє психічне здоров’я. До такого висновку д

    Вчені з’ясували, що манера мовлення дитини може вказувати на майбутні проблеми з психічним здоров’ям

    Дитина | 08:39, 01.08.2026

    Не лише те, що говорить дитина, а й те, як саме вона говорить, може містити важливу інформацію про її майбутнє психічне здоров’я. До такого висновку дійшли вчені зі Стенфордського університету. Вони виявили, що мовні моделі здатні за особливостями ди

    Дослідження, на яке посилається благодійна організація Великобританії Children with Cancer, показало, що споживання апельсинів і бананів в перші два р

    Вчені назвали два фрукта, які допомагають захистити дітей від раку

    Дитина | 08:47, 28.07.2026

    Дослідження, на яке посилається благодійна організація Великобританії Children with Cancer, показало, що споживання апельсинів і бананів в перші два роки життя продемонструвало сильний захисний ефект проти ризику лейкемії у дітей. Більш того, був про

    Не можна змушувати дітей доїдати до кінця. Про це заявляють дієтологи.За їх словами, це може змусити дітей не звертати увагу на голод і відмовлятися в

    Дієтологи розповіли, чому не можна змушувати дітей доїдати все з тарілки

    Дитина | 12:03, 25.07.2026

    Не можна змушувати дітей доїдати до кінця. Про це заявляють дієтологи.За їх словами, це може змусити дітей не звертати увагу на голод і відмовлятися від корисних продуктів.За словами директора з досліджень в Центрі наук про смак і харчуванні Софі Нік

    Коментарі до новини