Дослідження американських вчених показало, що тривале грудне вигодовування корисне не тільки для маленьких дітей, оскільки воно на 10 відсотків знижує ризик розвитку серцево-судинних захворювань та інсульту у жінок.
Дослідники стежили за 290 000 жінок протягом восьми років. Ті, хто годував грудьми, мали ризик захворювання серцево-судинними захворюваннями на дев'ять відсотків і ризик розвитку інсульту на вісім відсотків нижче, ніж ті, хто, в силу різних причин, відмовився годувати малюка грудним молоком.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
5 найпоширеніших дитячих захворювань у відпустці
Якщо жінка годувала грудьми дитину більше двох років, то шанси на серцеві захворювання знижувалися на 18 відсотків, а інсульт - на 17 відсотків. Крім того, вчені з'ясували, що грудне вигодовування зменшуються шанс захворіти на рак молочної залози, а також допомагає схуднути. Відповідно до думки фахівців, такі результати повинні спонукати ще більше мам уникати годування з пляшечки не тільки для здоров'я їхньої дитини, а й для свого власного. На сайті Наша мама ви знайдете завжди цікаві та корисні новини для матусь та дітей.
Джерело: www.obozrevatel.com
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
Теги: дитина, мама, грудне вигодовування, користь
Цікаво також:
Новини по темі
Частий крик на маленьких дітей зменшує об'єм їхнього мозку
Дитина | 19:19, 08.06.2026
Що буде з організмом дитини, якщо вона спатиме менше 8 годин?
Дитина | 07:30, 08.06.2026
Як давати дитині солодощі, щоб це не шкодило її здоров'ю?
Дитяче харчування | 06:30, 08.06.2026
Чому у дитини постійно мерзнуть ноги?
Дитина | 07:30, 07.06.2026
Шкода магазинних йогуртів для дітей
Дитяче харчування | 06:30, 07.06.2026
Чому у сучасних дітей так часто виявляють цукровий діабет?
Хвороби | 01:30, 07.06.2026
Тепловий удар чи сонячний удар: як знати, що з дитиною?
Дитина | 07:30, 06.06.2026