Харчування для відновлення нервів

Adoption
Date
  • 1673 Переглядів
Нерви мають важливе значення для передачі електричних сигналів від головного та спинного мозку до м’язів, органів та інших тканин. Нерви можуть бути пошкоджені внаслідок травми або захворювання, що може призвести до тимчасової або постійної втрати функції нерва, залежно від тяжкості пошкодження нерва. Деякі харчові сполуки можуть сприяти належній роботі нервів і здоров’ю, а також можуть допомогти відновити пошкоджені нервові тканини.

8699_384742_1.jpg (44.2 Kb)


Омега-3 жирні кислоти
Ваша нервова система покладається на омега-3 поліненасичені жирні кислоти для нормального функціонування та відновлення. Відповідно до дослідження 2007 року, опублікованого в журналі «Простагландини, лейкотрієни та незамінні жирні кислоти», омега-3 жирні кислоти можуть допомогти відновити тканину нервової системи після неврологічної травми та можуть мати нейрозахисну дію проти травми спинного мозку. Рибні, рослинні та горіхові олії є основними джерелами омега-3 жирних кислот, але ви також можете вживати їх у харчових добавках, що містять олії, отримані з рослинних або тваринних джерел.

Вітамін Е
Вітамін Е відіграє ключову роль у здоров’ї та підтримці вашої центральної нервової системи, а дефіцит вітаміну Е може вплинути на регенерацію нервів. У дослідженні опублікованому в «Італійському журналі анатомії та ембріології» вчені дійшли висновку, що вітамін Е важливий для відновлення росту пошкодженої нервової тканини після пошкодження нерва. Вітамін Е природним чином міститься в багатьох видах горіхів, оліях, фруктах і овочах, а також може використовуватися як харчова добавка як сам по собі, так і в поєднанні з іншими вітамінами та мінералами.

Вітамін B-6
Вам потрібен вітамін B-6 для виробництва нейромедіаторів мозку, гормоноподібних сполук, які беруть участь у функціонуванні нервової системи. Споживання занадто великої або занадто малої кількості вітаміну B-6 може спричинити нейропатію через порушення нормального зв’язку нервових клітин. Добавки вітаміну B-6 можуть зменшити симптоми нейропатії, включаючи оніміння та біль у нервах, пов’язані з діабетом I та II типу. Вітамін B-6 міститься в багатьох продуктах харчування, включаючи м’ясо, рибу, бобові, крупи, фрукти та овочі, а також у харчових добавках.

Вітамін B-12
Вітамін B-12 бере участь у підтримці нормальної функції центральної нервової системи та відіграє важливу роль у регенерації та відновленні нервів. Дефіцит вітаміну B-12 може спричинити оніміння, поколювання, труднощі при ходьбі, втрату пам’яті, дезорієнтацію та деменцію. Хронічний дефіцит B-12 також може пошкодити захисну оболонку ваших нервів, яка називається мієліновою оболонкою. Вітамін B-12 міститься в більшості продуктів тваринного походження, таких як м’ясо, риба та птиця, ви також можете отримати його за допомогою харчових добавок.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:


    Теги: вітаміни, Харчування, відновлення нервів, нерви, нервові закінчення, профілактика, добавки, лікування


    Система Orphus

    Цікаво також:


    Новини по темі

    Для схуднення без виснажливих дієт і жорстких обмежень необхідно обирати продукти з високою нутрієнтною щільністю, які дають тривале насичення, підтри

    Що їсти, щоб худнути без зусиль?

    Дієта для мами | 08:30, 08.06.2026

    Для схуднення без виснажливих дієт і жорстких обмежень необхідно обирати продукти з високою нутрієнтною щільністю, які дають тривале насичення, підтримують стабільний рівень цукру в крові та прискорюють метаболізм. Схуднення «без зусиль» базується на

    За рекомендаціями ⁠Міністерства охорони здоров'я України (МОЗ) та ВООЗ, дітям до 3 років краще взагалі не давати продуктів із доданим цукром, а

    Як давати дитині солодощі, щоб це не шкодило її здоров'ю?

    Дитяче харчування | 06:30, 08.06.2026

    За рекомендаціями ⁠Міністерства охорони здоров'я України (МОЗ) та ВООЗ, дітям до 3 років краще взагалі не давати продуктів із доданим цукром, а після 3 років його кількість не повинна перевищувати 25 грамів на добу (близько 5 чайних ложок).

    Головна шкода більшості магазинних йогуртів для дітей полягає у прихованому надлишку цукру та хімічних добавок, які перетворюють корисний кисломолочни

    Шкода магазинних йогуртів для дітей

    Дитяче харчування | 06:30, 07.06.2026

    Головна шкода більшості магазинних йогуртів для дітей полягає у прихованому надлишку цукру та хімічних добавок, які перетворюють корисний кисломолочний продукт на висококалорійний десерт. Регулярне вживання таких продуктів закладає неправильні харчов

    Використовуємо горіхи, ледь обсмажені на сухій сковороді. З кількості тіста за рецептом буде 10-12 штук пісочного печива «Арахісові палички».

    Просте пісочне печиво «Арахісові палички» — рецепт

    Харчування | 14:00, 05.06.2026

    Використовуємо горіхи, ледь обсмажені на сухій сковороді. З кількості тіста за рецептом буде 10-12 штук пісочного печива «Арахісові палички».

    Готуємо на темному або світлому квасі. Для окрошки грибника підійдуть мариновані печериці або опеньки.

    Окрошка з маринованими печерицями — рецепт

    Харчування | 13:00, 05.06.2026

    Готуємо на темному або світлому квасі. Для окрошки грибника підійдуть мариновані печериці або опеньки.

    Риба є неймовірним джерелом поживних речовин для малюка. Вона багата на вітаміни та мікроелементи, які сприяють його здоровому росту та розвитку. Особ

    Чи необхідна в раціоні дитини риба?

    Дитяче харчування | 01:20, 04.06.2026

    Риба є неймовірним джерелом поживних речовин для малюка. Вона багата на вітаміни та мікроелементи, які сприяють його здоровому росту та розвитку. Особливо цінні омега-3 жирні кислоти, які мають позитивний вплив на мозок та зорову систему. Риба також

    У тісто для шоколадних оладок на кефірі або кислому молоці додамо столову ложку какао, а також соду, погашену оцтом, для пишності.

    Шоколадні оладки на кефірі — рецепт

    Харчування | 14:00, 03.06.2026

    У тісто для шоколадних оладок на кефірі або кислому молоці додамо столову ложку какао, а також соду, погашену оцтом, для пишності.

    Коментарі до новини