Що врятує новонародженого від алергії на коров'яче молоко

Adoption
Date
  • 2859 Переглядів
Вживання пробіотиків дітьми, які страждають від алергії на коров'яче молоко, здатне поліпшити стан здоров'я шляхом збільшення кількості корисних кишкових бактерій, повідомляють американські вчені з Університету Чикаго.

6615_1421315081_5a7e.jpg (30.51 Kb)

Отримані в ході дослідження результати показали, що після терапії пробіотиками знову толерантні до коров'ячого молока немовлята мали більш високі рівні декількох штамів бактерій, які продукують виробництво коротко жирних кислот, таких як бутират, які допомагають підтримувати здоров'я кишечнику.

Експерти відзначають безпрецедентне зростання харчової алергії в розвинених країнах, число випадків якої збільшилася на цілих 20% протягом останнього десятиліття.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Жінки, які виховують дітей і працюють, - здоровіші

Алергія на коров'яче молоко є одним з найбільш поширених типів алергії, що зачіпає до 3% дітей у всьому світі. Відкриття корисних бактерій, які призводять до розвитку толерантності до проблемних продуктів, таких як молоко коров'яче, може мати вирішальне значення для розробки нових методів лікування, щоб допомогти дітям з харчовою алергією.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:


    Теги: алергія, немовля, новонароджений, коров'яче молоко


    Система Orphus

    Цікаво також:


    Новини по темі

    Дитині потрібно їсти від 3 до 6 разів на день, залежно від її віку та етапу розвитку. Чим менша дитина, тим менший об'єм її шлунку, тому їжа має надхо

    Скілька разів на день треба їсти дітям?

    Дитяче харчування | 06:30, 02.06.2026

    Дитині потрібно їсти від 3 до 6 разів на день, залежно від її віку та етапу розвитку. Чим менша дитина, тим менший об'єм її шлунку, тому їжа має надходити частіше, але невеликими порціями.

    Полуницю можна вводити в раціон дитини з 6 місяців, тобто з самого початку введення прикорму.

    З якого віку можна давати дитині полуницю?

    Дитяче харчування | 00:30, 02.06.2026

    Полуницю можна вводити в раціон дитини з 6 місяців, тобто з самого початку введення прикорму.

    Найбільш шкідливими для дітей є ультраоброблені продукти, що містять надлишок доданого цукру, солі, штучних консервантів та трансжирів. Оскільки дитяч

    Які продукти, що діти їдять щодня, шкідливі для їхнього здоров'я?

    Дитяче харчування | 00:30, 01.06.2026

    Найбільш шкідливими для дітей є ультраоброблені продукти, що містять надлишок доданого цукру, солі, штучних консервантів та трансжирів. Оскільки дитячий організм активно росте, щоденне вживання такої їжі перевантажує внутрішні органи та веде до хроні

    Тривала відсутність апетиту у дитини протягом кількох тижнів — це серйозний сигнал, який вказує на прихований хронічний процес в організмі, психологіч

    Тривала відсутність апетиту у дитини: чи варто хвилюватися?

    Дитяче харчування | 08:30, 31.05.2026

    Тривала відсутність апетиту у дитини протягом кількох тижнів — це серйозний сигнал, який вказує на прихований хронічний процес в організмі, психологічний дискомфорт або дефіцит важливих мікроелементів. На відміну від ситуативного зниження апетиту (на

    Є багато речей, до яких доросле життя нас не готувало. Наприклад, до необхідності щодня придумувати, чим годувати сім’ю. Коли потрібно придумати страв

    Що готувати щодня: прості рецепти, які рятують батьків

    Дитяче харчування | 06:30, 28.05.2026

    Є багато речей, до яких доросле життя нас не готувало. Наприклад, до необхідності щодня придумувати, чим годувати сім’ю. Коли потрібно придумати страви на святковий стіл – це одна справа, і зовсім інша річ, коли фантазію треба включати щодня. Особлив

    Веганство для дітей може бути небезпечним насамперед через ризик серйозних дефіцитів поживних речовин, необхідних для активного росту та розвитку орга

    Чим небезпечне веганство для дітей?

    Дитяче харчування | 06:30, 27.05.2026

    Веганство для дітей може бути небезпечним насамперед через ризик серйозних дефіцитів поживних речовин, необхідних для активного росту та розвитку організму. Оскільки вегани повністю виключають продукти тваринного походження (м'ясо, рибу, яйця, молочн

    Молочні продукти — це найважливіше джерело легкозасвоюваного білка, кальцію, фосфору та вітамінів A, B, D для дитячого організму. Вони необхідні для ф

    Користь молочних продуктів для дітей

    Дитяче харчування | 07:30, 26.05.2026

    Молочні продукти — це найважливіше джерело легкозасвоюваного білка, кальцію, фосфору та вітамінів A, B, D для дитячого організму. Вони необхідні для формування здорового скелета, міцних зубів та повноцінного розвитку м'язів.

    Коментарі до новини