Найдено спосіб сповільнити старіння

Adoption
Date
  • 2915 Переглядів
Епідеміолог березня Клер Морріс і її команда з Медичного центру Університету Раш (Чикаго) прийшли до висновку, що люди, які щодня їдять від однієї до двох порцій листових зелених овочів (капуста, кольрабі, брокколі, рукола, крес-салат і так далі), уповільнюють своє старіння.
2303_zelen.png (535 Kb)


Вчені включили в своє дослідження 960 учасників (середній вік - 81 рік). Ці люди розповіли дослідникам, що вони зазвичай їдять. Також вони пройшли тести на увагу, пам'ять і мислення. В результаті виявилося, що учасники дослідження, що включають в свій раціон салат, мають менше проблем з пам'яттю, а їх пізнавальні здібності знижуються повільніше, ніж у людей, які не їдять салат часто.

За оцінками Морріс, мозок «любителів салату» виявився «приблизно на 11 років молодше» мозку тих, хто вживає дуже мало зелених листових овочів.

Морріс нагадала, що деякі природні сполуки вже давно відомі як помічники в боротьбі зі старінням, наприклад, вітамін Е (міститься в мигдалі, зелених листових овочах, обліписі, шипшині) - потужний антиоксидант, який захищає від втрати нейронів і багатьох інших проблем. Також вона назвала вітамін К (міститься в зелених листових овочах, гарбузі, авокадо, кедрових горіхах, оливковій олії) і кемпферол «потенційними вкладниками в здоров'я мозку, які вимагають подальшого вивчення».

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:


    Теги: зелень, салат, організм, мозок, старіння, здоров'я, дослідження, Молодість


    Система Orphus

    Цікаво також:


    Новини по темі

    Вони давно перестали бути лише десертом: у солоному варіанті мафіни виходять не менш смачними та універсальними. Поєднання сиру, бекону та кабачків да

    Солоні мафіни з кабачками, беконом і сиром — рецепт

    Харчування | 14:00, 11.06.2026

    Вони давно перестали бути лише десертом: у солоному варіанті мафіни виходять не менш смачними та універсальними. Поєднання сиру, бекону та кабачків дає збалансований смак — насичений, з легкою свіжістю та приємною текстурою.

    ормувати цукерки з кукурудзяних паличок і шоколаду зручніше у паперових формочках для кексів.

    Цукерки з кукурудзяних паличок і шоколаду — рецепт

    Харчування | 13:00, 11.06.2026

    ормувати цукерки з кукурудзяних паличок і шоколаду зручніше у паперових формочках для кексів.

    Ідеальне яйце пашот на сніданок пропонуємо подати на хлібі з вершковим сиром та авокадо.

    Яйце пашот у мікрохвильовці — рецепт

    Харчування | 19:20, 10.06.2026

    Ідеальне яйце пашот на сніданок пропонуємо подати на хлібі з вершковим сиром та авокадо.

    У неї ніжна, насичена заварна основа, соковиті вишні зверху та золотиста хрустка скоринка — усе просто й дуже затишно.

    Вишнево-хлібна запіканка — рецепт домашнього десерту

    Харчування | 18:39, 10.06.2026

    У неї ніжна, насичена заварна основа, соковиті вишні зверху та золотиста хрустка скоринка — усе просто й дуже затишно.

    Не дивно, що після кількох келихів ви починаєте тягтися до зрадливої ​​пачки чіпсиків — у цьому винні гормони. Алкоголь підвищує рівень FG

    Вживання алкоголю жорстко впливає на ваші харчові звички та смак їжі

    Харчування | 06:30, 09.06.2026

    Не дивно, що після кількох келихів ви починаєте тягтися до зрадливої ​​пачки чіпсиків — у цьому винні гормони. Алкоголь підвищує рівень FGF21 – гормону, який посилює потяг до солоного та знижує потяг до солодкого.

    Для схуднення без виснажливих дієт і жорстких обмежень необхідно обирати продукти з високою нутрієнтною щільністю, які дають тривале насичення, підтри

    Що їсти, щоб худнути без зусиль?

    Дієта для мами | 08:30, 08.06.2026

    Для схуднення без виснажливих дієт і жорстких обмежень необхідно обирати продукти з високою нутрієнтною щільністю, які дають тривале насичення, підтримують стабільний рівень цукру в крові та прискорюють метаболізм. Схуднення «без зусиль» базується на

    За рекомендаціями ⁠Міністерства охорони здоров'я України (МОЗ) та ВООЗ, дітям до 3 років краще взагалі не давати продуктів із доданим цукром, а

    Як давати дитині солодощі, щоб це не шкодило її здоров'ю?

    Дитяче харчування | 06:30, 08.06.2026

    За рекомендаціями ⁠Міністерства охорони здоров'я України (МОЗ) та ВООЗ, дітям до 3 років краще взагалі не давати продуктів із доданим цукром, а після 3 років його кількість не повинна перевищувати 25 грамів на добу (близько 5 чайних ложок).

    Коментарі до новини