Вчені радять діабетикам дієту 5:2

Adoption
Date
  • 3807 Переглядів
Вчені з Університету Південної Австралії вважають, що харчування в режимі 5:2 для діабетиків нічим не гірше обмежень раціону по калорійності протягом 7 днів в тиждень.
1631_dieta.jpg (29.15 Kb)

У дослідженні взяли участь 137 дорослих австралійців з діабетом 2 типу. Середній вік учасників склав 60 років, а середній індекс маси тіла - 38, тобто всі вони страждали від ожиріння.

Одна група випробовуваних отримувала щодня урізаний раціон: жінки - 1200 ккал, а чоловіки - 1500 ккал. Друга група харчувалася в режимі 5:2, тобто п'ять днів на тиждень вони їли що завгодно в межах норм калорійності для середньостатистичної людини (2000 ккал для жінок і 2500 - для чоловіків), два дні (не підряд) - харчувалися по мінімуму: 500 ккал отримували жінки і 600 - чоловіки. Експеримент тривав 1 рік.

Виявилося, що учасникам з обох груп, по-перше, вдається таким чином контролювати рівень цукру в крові, а по-друге, успішно худнути. При цьому людям з групи, яка харчувалася в режимі 5:2, на думку вчених, було легше дотримуватися обмежень в їжі протягом усього двох днів, розкиданих по тижню, ніж людям і групи, де доводилося обмежувати себе щодня.

Тобто, вважають дослідники, ефективність обох режимів харчування доведена, але харчування в режимі 5:2 психологічно і фізіологічно простіше, а значить, у людини з діабетом більше шансів домогтися успіху.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:


    Теги: Дієта, 5:2, діабет, харчування, здоров'я


    Система Orphus

    Цікаво також:


    Новини по темі

    Для схуднення без виснажливих дієт і жорстких обмежень необхідно обирати продукти з високою нутрієнтною щільністю, які дають тривале насичення, підтри

    Що їсти, щоб худнути без зусиль?

    Дієта для мами | 08:30, 08.06.2026

    Для схуднення без виснажливих дієт і жорстких обмежень необхідно обирати продукти з високою нутрієнтною щільністю, які дають тривале насичення, підтримують стабільний рівень цукру в крові та прискорюють метаболізм. Схуднення «без зусиль» базується на

    За рекомендаціями ⁠Міністерства охорони здоров'я України (МОЗ) та ВООЗ, дітям до 3 років краще взагалі не давати продуктів із доданим цукром, а

    Як давати дитині солодощі, щоб це не шкодило її здоров'ю?

    Дитяче харчування | 06:30, 08.06.2026

    За рекомендаціями ⁠Міністерства охорони здоров'я України (МОЗ) та ВООЗ, дітям до 3 років краще взагалі не давати продуктів із доданим цукром, а після 3 років його кількість не повинна перевищувати 25 грамів на добу (близько 5 чайних ложок).

    Головна шкода більшості магазинних йогуртів для дітей полягає у прихованому надлишку цукру та хімічних добавок, які перетворюють корисний кисломолочни

    Шкода магазинних йогуртів для дітей

    Дитяче харчування | 06:30, 07.06.2026

    Головна шкода більшості магазинних йогуртів для дітей полягає у прихованому надлишку цукру та хімічних добавок, які перетворюють корисний кисломолочний продукт на висококалорійний десерт. Регулярне вживання таких продуктів закладає неправильні харчов

    Використовуємо горіхи, ледь обсмажені на сухій сковороді. З кількості тіста за рецептом буде 10-12 штук пісочного печива «Арахісові палички».

    Просте пісочне печиво «Арахісові палички» — рецепт

    Харчування | 14:00, 05.06.2026

    Використовуємо горіхи, ледь обсмажені на сухій сковороді. З кількості тіста за рецептом буде 10-12 штук пісочного печива «Арахісові палички».

    Готуємо на темному або світлому квасі. Для окрошки грибника підійдуть мариновані печериці або опеньки.

    Окрошка з маринованими печерицями — рецепт

    Харчування | 13:00, 05.06.2026

    Готуємо на темному або світлому квасі. Для окрошки грибника підійдуть мариновані печериці або опеньки.

    Риба є неймовірним джерелом поживних речовин для малюка. Вона багата на вітаміни та мікроелементи, які сприяють його здоровому росту та розвитку. Особ

    Чи необхідна в раціоні дитини риба?

    Дитяче харчування | 01:20, 04.06.2026

    Риба є неймовірним джерелом поживних речовин для малюка. Вона багата на вітаміни та мікроелементи, які сприяють його здоровому росту та розвитку. Особливо цінні омега-3 жирні кислоти, які мають позитивний вплив на мозок та зорову систему. Риба також

    У тісто для шоколадних оладок на кефірі або кислому молоці додамо столову ложку какао, а також соду, погашену оцтом, для пишності.

    Шоколадні оладки на кефірі — рецепт

    Харчування | 14:00, 03.06.2026

    У тісто для шоколадних оладок на кефірі або кислому молоці додамо столову ложку какао, а також соду, погашену оцтом, для пишності.

    Коментарі до новини