Чому людському організму необхідні овочі?

Adoption
Date
  • 1434 Переглядів
Зелені листові овочі допоможуть запобігти макулярній дегенерації - провідну причину розвитку сліпоти. Як зазначає "Xinhua", це відкриття було зроблене після спостереження більш ніж за 2000 австралійців протягом 15 років. Вчені з Інституту медичних досліджень Вестмід встановили: рослинні нітрати, виявлені головним чином в зелених листових овочах, а також у буряках, можуть знизити ризик розвитку захворювання.
7586_ovochi.jpg (55.67 Kb)


Люди, які споживали 100-142 міліграм рослинних нітратів в день, мали знижений ризик появи ранніх ознак макулярної дегенерації, на відміну від людей з меншим споживанням нітратів. Наприклад, в 100 грамах шпинату міститься приблизно 20 міліграмів нітрату, а в буряках - 15 міліграмів на 100 грамів продукту.

Вчені застерігають: додаткових плюсів від перевищення споживання заявленого рівня в 142 міліграма виявлено не було. Також нітрати не рятували при пізній стадії розвитку макулярної дегенерації.

Нагадаємо: вікова макулярна дегенерація - хронічне прогресуюче дистрофічне захворювання центральної області сітківки ока (макули), яке призводить до поступової втрати центрального зору, необхідного для чіткого сприйняття предметів.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:


    Теги: Овочі, харчування, зір, здоров'я


    Система Orphus

    Цікаво також:


    Новини по темі

    Головна шкода більшості магазинних йогуртів для дітей полягає у прихованому надлишку цукру та хімічних добавок, які перетворюють корисний кисломолочни

    Шкода магазинних йогуртів для дітей

    Дитяче харчування | 06:30, 07.06.2026

    Головна шкода більшості магазинних йогуртів для дітей полягає у прихованому надлишку цукру та хімічних добавок, які перетворюють корисний кисломолочний продукт на висококалорійний десерт. Регулярне вживання таких продуктів закладає неправильні харчов

    Використовуємо горіхи, ледь обсмажені на сухій сковороді. З кількості тіста за рецептом буде 10-12 штук пісочного печива «Арахісові палички».

    Просте пісочне печиво «Арахісові палички» — рецепт

    Харчування | 14:00, 05.06.2026

    Використовуємо горіхи, ледь обсмажені на сухій сковороді. З кількості тіста за рецептом буде 10-12 штук пісочного печива «Арахісові палички».

    Готуємо на темному або світлому квасі. Для окрошки грибника підійдуть мариновані печериці або опеньки.

    Окрошка з маринованими печерицями — рецепт

    Харчування | 13:00, 05.06.2026

    Готуємо на темному або світлому квасі. Для окрошки грибника підійдуть мариновані печериці або опеньки.

    Риба є неймовірним джерелом поживних речовин для малюка. Вона багата на вітаміни та мікроелементи, які сприяють його здоровому росту та розвитку. Особ

    Чи необхідна в раціоні дитини риба?

    Дитяче харчування | 01:20, 04.06.2026

    Риба є неймовірним джерелом поживних речовин для малюка. Вона багата на вітаміни та мікроелементи, які сприяють його здоровому росту та розвитку. Особливо цінні омега-3 жирні кислоти, які мають позитивний вплив на мозок та зорову систему. Риба також

    У тісто для шоколадних оладок на кефірі або кислому молоці додамо столову ложку какао, а також соду, погашену оцтом, для пишності.

    Шоколадні оладки на кефірі — рецепт

    Харчування | 14:00, 03.06.2026

    У тісто для шоколадних оладок на кефірі або кислому молоці додамо столову ложку какао, а також соду, погашену оцтом, для пишності.

    Якщо не їсти весь день, в організмі запуститься поетапний процес переходу на внутрішні джерела енергії, який супроводжуватиметься зниженням рівня цукр

    Що буде, якщо не їсти весь день?

    Харчування | 08:30, 03.06.2026

    Якщо не їсти весь день, в організмі запуститься поетапний процес переходу на внутрішні джерела енергії, який супроводжуватиметься зниженням рівня цукру в крові, початком спалювання жиру та активацією клітинного очищення. Для здорової людини один день

    Простий у приготуванні десерт з бананом, кавою та молоком порадує навіть у літню спеку. Приготуйте та переконайтеся в цьому.

    Бананово-молочне желе

    Харчування | 14:00, 02.06.2026

    Простий у приготуванні десерт з бананом, кавою та молоком порадує навіть у літню спеку. Приготуйте та переконайтеся в цьому.

    Коментарі до новини