Вчені з Тихоокеанського університету в США визначили найнебезпечніший напій для серця. В ході експерименту учасники пили коктейлі з кофеїном або вітамінними добавками, що по-різному відбилося на їх стані здоров’я.
Добровольців розділили на дві групи, в першому випадку протягом години люди випили по одному літру енергетичного напою з кофеїном. У другому випадку волонтерам запропонували коктейлі з різними вітамінними добавками, нешкідливими для здоров’я. Через кілька годин учасникам наукового досвіду виміряли діастолічний і систолічний тиск. Ті з них, хто пив енергетик, відчували себе набагато гірше. Тиск у них підвищився, у деяких виникла аритмія, відзначена неправильна робота серцевого м’яза.
Дослідники зробили висновок, що саме енергетичні напої слід визнати найнебезпечнішими для серця. Якщо пити їх щодня, існує ризик негативних наслідків через концентрацію кофеїну та інших компонентів, шкідливих для здоров’я.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
Теги: серце, напій, напої, харчування
Цікаво також:
Новини по темі
Французький cніданок, заради якого хочеться прокинутися раніше
Харчування | 10:27, 13.08.2026
Що приготувати на вихідні, щоб не стояти біля плити весь день
Харчування | 23:13, 12.08.2026
Корисна не для всіх: кому протипоказана лохина
Харчування | 23:01, 12.08.2026
Фастфуд викликає небезпечне захворювання у дітей – дослідження
Харчування | 12:21, 12.08.2026
«Піца» з кавуна, томатів та сиру фета. Рецепт дня
Харчування | 11:31, 12.08.2026
Чому деруни темніють ще до смаження — і як цього уникнути
Харчування | 00:37, 12.08.2026
Салат "Серпнева квасоля": рецепт без майонезу і зайвої мороки
Харчування | 15:37, 11.08.2026