Вживання більше фруктів і овочів зменшує стрес

Adoption
Date
  • 1221 Переглядів
Відповідно до нового дослідження Університету Едіт Коуен (ECU), дієта, багата фруктами та овочами, пов’язана з меншим стресом.

6388_7c09696-belchonock-depositphotos-21252.jpg (60.1 Kb)

Дослідники вивчили зв’язок між споживанням фруктів і овочів і рівнем стресу понад 8600 австралійців віком від 25 до 91 року, які брали участь в Австралійському дослідженні діабету, ожиріння та способу життя (AusDiab), проведеному Бейкерським інститутом серця та діабету.

Результати показали, що люди, які їдять щонайменше 470 грамів фруктів і овочів щодня, мають на 10 відсотків нижчий рівень стресу, ніж ті, хто споживає менше 230 грамів. Всесвітня організація охорони здоров'я (ВООЗ) рекомендує з'їдати не менше 400 грамів фруктів і овочів на день.

Провідний дослідник, доктор філософії Сімоне Радавеллі-Багатіні з Інституту досліджень харчування ECU, сказала, що дослідження зміцнює зв’язок між дієтами, багатими на фрукти та овочі, та психічним благополуччям.

«Ми виявили, що люди, які споживають більше фруктів і овочів, відчувають менший стрес, ніж ті, хто споживає менше, що говорить про те, що дієта відіграє ключову роль у психічному благополуччі», — сказала пані Радавеллі-Багатіні.

Проблема психічного здоров’я зростає в усьому світі. Приблизно 1 з 10 людей живе з розладом психічного здоров’я.

За словами пані Радавеллі-Багатіні, деякий стрес вважається нормальним, але тривалий вплив може значно вплинути на психічне здоров’я.

«Довгостроковий і неконтрольований стрес може призвести до низки проблем зі здоров’ям, включаючи хвороби серця, діабет, депресію та тривогу, тому нам потрібно знайти способи запобігти та, можливо, полегшити проблеми з психічним здоров’ям у майбутньому», – сказала Радавеллі-Багатіні.

Переваги здорового харчування добре відомі, але мало хто їсть рекомендовані дві порції фруктів на день і менше 1 з 10 їсть рекомендовані п’ять порцій овочів щодня.

«Попередні дослідження показали зв’язок між споживанням фруктів і овочів і стресом у молодих людей, але це перший випадок, коли ми бачимо подібні результати серед дорослих різного віку», — сказала Радавеллі-Багатіні. - «Результати дослідження підкреслюють, що людям важливо мати дієту, багату фруктами та овочами, щоб потенційно мінімізувати стрес».

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:


    Теги: стрес, овочі, фрукти, дієта


    Система Orphus

    Цікаво також:


    Новини по темі

    У неї ніжна, насичена заварна основа, соковиті вишні зверху та золотиста хрустка скоринка — усе просто й дуже затишно.

    Вишнево-хлібна запіканка — рецепт домашнього десерту

    Харчування | 18:39, 10.06.2026

    У неї ніжна, насичена заварна основа, соковиті вишні зверху та золотиста хрустка скоринка — усе просто й дуже затишно.

    Не дивно, що після кількох келихів ви починаєте тягтися до зрадливої ​​пачки чіпсиків — у цьому винні гормони. Алкоголь підвищує рівень FG

    Вживання алкоголю жорстко впливає на ваші харчові звички та смак їжі

    Харчування | 06:30, 09.06.2026

    Не дивно, що після кількох келихів ви починаєте тягтися до зрадливої ​​пачки чіпсиків — у цьому винні гормони. Алкоголь підвищує рівень FGF21 – гормону, який посилює потяг до солоного та знижує потяг до солодкого.

    Для схуднення без виснажливих дієт і жорстких обмежень необхідно обирати продукти з високою нутрієнтною щільністю, які дають тривале насичення, підтри

    Що їсти, щоб худнути без зусиль?

    Дієта для мами | 08:30, 08.06.2026

    Для схуднення без виснажливих дієт і жорстких обмежень необхідно обирати продукти з високою нутрієнтною щільністю, які дають тривале насичення, підтримують стабільний рівень цукру в крові та прискорюють метаболізм. Схуднення «без зусиль» базується на

    За рекомендаціями ⁠Міністерства охорони здоров'я України (МОЗ) та ВООЗ, дітям до 3 років краще взагалі не давати продуктів із доданим цукром, а

    Як давати дитині солодощі, щоб це не шкодило її здоров'ю?

    Дитяче харчування | 06:30, 08.06.2026

    За рекомендаціями ⁠Міністерства охорони здоров'я України (МОЗ) та ВООЗ, дітям до 3 років краще взагалі не давати продуктів із доданим цукром, а після 3 років його кількість не повинна перевищувати 25 грамів на добу (близько 5 чайних ложок).

    Головна шкода більшості магазинних йогуртів для дітей полягає у прихованому надлишку цукру та хімічних добавок, які перетворюють корисний кисломолочни

    Шкода магазинних йогуртів для дітей

    Дитяче харчування | 06:30, 07.06.2026

    Головна шкода більшості магазинних йогуртів для дітей полягає у прихованому надлишку цукру та хімічних добавок, які перетворюють корисний кисломолочний продукт на висококалорійний десерт. Регулярне вживання таких продуктів закладає неправильні харчов

    Використовуємо горіхи, ледь обсмажені на сухій сковороді. З кількості тіста за рецептом буде 10-12 штук пісочного печива «Арахісові палички».

    Просте пісочне печиво «Арахісові палички» — рецепт

    Харчування | 14:00, 05.06.2026

    Використовуємо горіхи, ледь обсмажені на сухій сковороді. З кількості тіста за рецептом буде 10-12 штук пісочного печива «Арахісові палички».

    Готуємо на темному або світлому квасі. Для окрошки грибника підійдуть мариновані печериці або опеньки.

    Окрошка з маринованими печерицями — рецепт

    Харчування | 13:00, 05.06.2026

    Готуємо на темному або світлому квасі. Для окрошки грибника підійдуть мариновані печериці або опеньки.

    Коментарі до новини