Чай допоможе знизити ризик розвитку діабету

Adoption
Date
  • 1070 Переглядів
Дослідники виявили, що люди, які випивають хоча б одну чашку чорного чаю в день, на 47% менш схильні до розвитку смертельного захворювання, ніж ті, хто ніколи його не п'є або п'є нерегулярно, пише The Sun. Фахівці відзначили, що цей напій допомагає краще контролювати рівень цукру в крові завдяки своїм антиоксидантам і ефекту, який поліпшує роботу кишечника.

21_1.jpg (.61 Kb)

Щоденне вживання будь-якого чаю, включаючи звичайний чорний або зелений, знижувало ризик розвитку діабету на 28% в порівнянні з тими, хто ніколи не пив цей напій.

Професор Тонжі Ву з Університету Аделаїди в Австралії сказав: "Результати говорять про захисний вплив звичного вживання чаю на контроль рівня цукру в крові. Ця перевага була найбільш виражена у тих, хто щодня п'є чорний чай".

В ході дослідження Європейської асоціації з вивчення діабету в Гамбурзі були вивчені дані 1923 дорослих в Китаї. Їх запитували як часто вони п'ють чай, отримавши відповіді: ніколи, час від часу, часто і кожен день.

Дослідники взяли аналізи крові і сечі, щоб побачити, скільки цукру в них міститься і виміряти резистентність до інсуліну.

В результаті було виявлено, що вживання більшої кількості чаю було пов'язано з виділенням більшої кількості цукру в сечу, що допомагало контролювати рівень цукру в крові і знижувало ризик розвитку діабету.

"Щоденне вживання темного чаю може знизити ризик і прогресування діабету другого типу за рахунок кращого контролю рівня цукру в крові", - прокоментував професор Зілін Сан з Південно-Східного університету. Він додав, що вживання чаю може стати найпростішим кроком, щоб поліпшити харчування і здоров'я.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:


    Теги: чай, розвиток діабету


    Система Orphus

    Цікаво також:


    Новини по темі

    Вони давно перестали бути лише десертом: у солоному варіанті мафіни виходять не менш смачними та універсальними. Поєднання сиру, бекону та кабачків да

    Солоні мафіни з кабачками, беконом і сиром — рецепт

    Харчування | 14:00, 11.06.2026

    Вони давно перестали бути лише десертом: у солоному варіанті мафіни виходять не менш смачними та універсальними. Поєднання сиру, бекону та кабачків дає збалансований смак — насичений, з легкою свіжістю та приємною текстурою.

    ормувати цукерки з кукурудзяних паличок і шоколаду зручніше у паперових формочках для кексів.

    Цукерки з кукурудзяних паличок і шоколаду — рецепт

    Харчування | 13:00, 11.06.2026

    ормувати цукерки з кукурудзяних паличок і шоколаду зручніше у паперових формочках для кексів.

    Ідеальне яйце пашот на сніданок пропонуємо подати на хлібі з вершковим сиром та авокадо.

    Яйце пашот у мікрохвильовці — рецепт

    Харчування | 19:20, 10.06.2026

    Ідеальне яйце пашот на сніданок пропонуємо подати на хлібі з вершковим сиром та авокадо.

    У неї ніжна, насичена заварна основа, соковиті вишні зверху та золотиста хрустка скоринка — усе просто й дуже затишно.

    Вишнево-хлібна запіканка — рецепт домашнього десерту

    Харчування | 18:39, 10.06.2026

    У неї ніжна, насичена заварна основа, соковиті вишні зверху та золотиста хрустка скоринка — усе просто й дуже затишно.

    Не дивно, що після кількох келихів ви починаєте тягтися до зрадливої ​​пачки чіпсиків — у цьому винні гормони. Алкоголь підвищує рівень FG

    Вживання алкоголю жорстко впливає на ваші харчові звички та смак їжі

    Харчування | 06:30, 09.06.2026

    Не дивно, що після кількох келихів ви починаєте тягтися до зрадливої ​​пачки чіпсиків — у цьому винні гормони. Алкоголь підвищує рівень FGF21 – гормону, який посилює потяг до солоного та знижує потяг до солодкого.

    Для схуднення без виснажливих дієт і жорстких обмежень необхідно обирати продукти з високою нутрієнтною щільністю, які дають тривале насичення, підтри

    Що їсти, щоб худнути без зусиль?

    Дієта для мами | 08:30, 08.06.2026

    Для схуднення без виснажливих дієт і жорстких обмежень необхідно обирати продукти з високою нутрієнтною щільністю, які дають тривале насичення, підтримують стабільний рівень цукру в крові та прискорюють метаболізм. Схуднення «без зусиль» базується на

    За рекомендаціями ⁠Міністерства охорони здоров'я України (МОЗ) та ВООЗ, дітям до 3 років краще взагалі не давати продуктів із доданим цукром, а

    Як давати дитині солодощі, щоб це не шкодило її здоров'ю?

    Дитяче харчування | 06:30, 08.06.2026

    За рекомендаціями ⁠Міністерства охорони здоров'я України (МОЗ) та ВООЗ, дітям до 3 років краще взагалі не давати продуктів із доданим цукром, а після 3 років його кількість не повинна перевищувати 25 грамів на добу (близько 5 чайних ложок).

    Коментарі до новини