Дослідники з Лідського університету зібрали дані про понад 14 000 жінок.
Вони встановили, що вживання макаронів та рису може викликати менопаузу на півтора року раніше середньостатистичного віку, який у Британії становить 51 рік.
Дані, які опублікували в "Журналі епідеміології і охорони здоров’я", виявили, що раціон жінки, який складався з сочевиці, квасолі та нуту, відтермінував настання менопаузи на півтора року, ніж у середньостатистичної жінки.
Вчені також взяли до уваги й інші фактори, такі як вік, репродуктивний анамнез (кількість вагітностей та дітей у жінки), а також застосування гормональної терапії.
Науковці зробили висновок, що зернобобові містять антиоксиданти, які можуть впливати на діяльність яєчників і, відповідно, на вік настання клімаксу.
Ненасичені жирні кислоти Омега-3, які містяться у рибі, можуть зупиняти процеси окислення організму і відповідно, старіння.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
Теги: жіноче здоров'я, менопауза
Цікаво також:
Новини по темі
Люди в окулярах розумніші і швидше роблять кар'єру — з'ясували вчені
Психологія | 01:20, 07.06.2026
2 звички, що видають по-справжньому вірного партнера
Сімейні справи | 00:30, 07.06.2026
Рясні місячні: як зупинити кровотечу в домашніх умовах
Мама | 08:30, 05.06.2026
Гінекологи застерігають: Це шкодить жіночому здоров'ю
Мама | 08:30, 04.06.2026
Що безпечніше для шкіри: сонце чи автозасмага?
Здоров'я | 07:30, 04.06.2026
5 трендів манікюру, від яких шаленіють інстаграм-блогерки (фото)
Мама | 01:20, 03.06.2026
Місячний календар стрижок на червень 2026
Здоров'я | 00:30, 03.06.2026