Люди з депресією їдять більше шоколаду

Adoption
Date
  • 1320 Переглядів
Ви їсте шоколад, тому що він смачний. Але нове дослідження, яке виявило зв’язок між споживанням шоколаду та депресією, викликає питання про те, чому люди звертаються до цих ласощів.

3066_1_4.png (414.6 Kb)



Результати показують, що люди, які отримали високі результати скринінгового тесту на депресію, споживають більше шоколаду, ніж ті, хто не вважається депресивним.

Зв’язок із настроєм виявляється специфічним для шоколаду — не було жодного зв’язку між депресією та іншими компонентами їжі, які можуть впливати на настрій, такими як кофеїн, жири, вуглеводи та споживання енергії (всі вони містяться в шоколаді), кажуть дослідники.

«Наше дослідження підтверджує давні підозри, що люди їдять шоколад, коли вони погано почуваються», — заявила дослідниця Беатріс Голомб, професорка Медичної школи Каліфорнійського університету в Сан-Дієго.

Однак дослідження лише вказує на наявність зв’язку, але не може пояснити, чому це відбувається. Оскільки за учасниками не стежили протягом тривалого часу, дослідники не знають, чи споживання шоколаду покращує чи підсилює сумний настрій.

Хоча прийнято вважати, що споживання шоколаду призводить до змін у настрої, мало досліджень фактично перевіряли, чи справді існує зв’язок.

Поточне дослідження включало близько 930 осіб, близько 70 відсотків чоловіків і 30 відсотків жінок, які не приймали антидепресанти. Учасники пройшли скринінгове опитування щодо депресії та відповіли на запитання, пов’язані зі споживанням ними шоколаду (суб’єкти фактично проходили скринінг для участі в окремому дослідженні, яке шукало способи зниження рівня холестерину).

Ті, хто вказував на те, що вони ймовірно депресивні, їли в середньому 8,4 порції шоколаду на місяць, а люди з нижчими показниками їли в середньому 5,4 порції на місяць. А ті, хто отримав найвищі показники, що, ймовірно, свідчить про велику депресію, їли в середньому 11,8 порцій на місяць.

Кілька гіпотез можуть пояснити результати, але на даний момент усі вони спекулятивні:

Якщо шоколад справді покращує настрій, люди з депресією можуть їсти шоколад для самолікування депресії. Шоколад дійсно містить інгредієнти, які можуть діяти як стимулятори, які, як відомо, підвищують настрій. Однак ці інгредієнти присутні в досить низьких концентраціях, які, на думку деяких вчених, занадто низькі, щоб викликати ефект. Крім того, інгредієнти шоколаду можуть посилити вироблення «гормонів задоволення», таких як серотонін.

Інгредієнти шоколаду можуть викликати запалення в організмі, що може бути причиною як тяги до шоколаду, так і депресії.

У той час як шоколад сам по собі може підвищити настрій, деякі інші інгредієнти, додані до шоколаду під час виробництва, такі як штучні транс-жири, можуть погіршити настрій і таким чином збалансувати або навіть скасувати його переваги, кажуть дослідники.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:


    Теги: Люди з депресією, їдять, більше шоколаду, шоколад, депресія


    Система Orphus

    Цікаво також:


    Новини по темі

    Ще кілька десятиліть тому роль тата у багатьох сім’ях виглядала доволі просто. Необхідно було забезпечувати родину, бути авторитетом та зрідка проводи

    Як змінилася роль тата у вихованні дитини?

    Сімейні справи | 01:20, 28.05.2026

    Ще кілька десятиліть тому роль тата у багатьох сім’ях виглядала доволі просто. Необхідно було забезпечувати родину, бути авторитетом та зрідка проводити час з дітьми. Сьогодні все змінилося. Сучасний батько перестав бути людиною, яка лише працює та л

    Нове дослідження показало: чим більше у тебе м'язів, тим більший обсяг гіпокампу - тієї частини мозку, яка відповідає за настрій, стрес і

    Спортзал офіційно вбиває депресію - дослідження

    Психологія | 08:30, 27.05.2026

    Нове дослідження показало: чим більше у тебе м'язів, тим більший обсяг гіпокампу - тієї частини мозку, яка відповідає за настрій, стрес і "не хочу нічого робити".

    Виявляється, вони проживуть довше за старше покоління, тому що уникають стресових ситуацій і не працюють 24/7.

    Зумери здобули перемогу в черговому протистоянні з мілініалами

    Психологія | 07:30, 27.05.2026

    Виявляється, вони проживуть довше за старше покоління, тому що уникають стресових ситуацій і не працюють 24/7.

    Комп'ютерні ігри вбивають лібідо та шкодять стосункам – попереджають психологи.

    Комп'ютерні ігри вбивають лібідо та шкодять стосункам

    Сімейні справи | 00:30, 27.05.2026

    Комп'ютерні ігри вбивають лібідо та шкодять стосункам – попереджають психологи.

    Деякі психологи вважають, що проста звичка - спокійно посидіти з чашкою кави і нічого не робити - може бути важливою частиною відновлення психіки.

    Найпопулярніше хобі жінок - пити каву і нічого не робити

    Мама | 06:30, 26.05.2026

    Деякі психологи вважають, що проста звичка - спокійно посидіти з чашкою кави і нічого не робити - може бути важливою частиною відновлення психіки.

    Наша нервова система чутливо реагує на ніжні дотики - але лише тоді, коли вони взаємні та бажані.

    Стискання сідниць партнера допомагає знизити стрес

    Психологія | 01:20, 26.05.2026

    Наша нервова система чутливо реагує на ніжні дотики - але лише тоді, коли вони взаємні та бажані.

    Дані, опубліковані в Journal of Personality and Social Psychology, показують: подібні реакції часто пов’язані з тривожний тип прив’язаності, а не з «п

    Люди, які легко дратуються через дрібниці, люблять свого партнера сильніше

    Психологія | 00:30, 26.05.2026

    Дані, опубліковані в Journal of Personality and Social Psychology, показують: подібні реакції часто пов’язані з тривожний тип прив’язаності, а не з «поганим характером».

    Коментарі до новини