Вчені: шампанське знижує напругу у серці!

Adoption
Date
  • 1354 Переглядів
Група вчених з університету Рідінга, Великобританія, з'ясували, що у шампанському міститься поліфенол, рослинний хімікат, який розширює кров'яні судини та зменшує напругу в серці, пише MIGnews.

40_champagne-1.jpeg (29.23 Kb)


Причому, на думку дослідників, це стосується не тільки хорошого дорогого шампанського, але й дешевших ігристих вин.

Поліфенол підвищує рівень оксиду азоту в крові, що призводить до розширення судин.
Рівень вмісту поліфенолу високий у червоному вині, але не білому.
Шампанське найчастіше робиться із суміші різних сортів червоного винограду – піно менье, піно нуар та білого шардоне.

За словами доктора Джеремі Спенсера, питання полягало в тому, чи надаватиме шампанське той же ефект, що і червоне вино, чи діятиме так само слабко, як біле.

Поліфенол міститься також у:

-чаї,
-оливковій олії,
-цибулі,
-цибулі-порєї,
-брокколі,
-чорниці.

Відомо також, що маленька склянка вина, що випивається щодня, може допомогти жінкам запобігти розвитку старечого недоумства.
Вино покращує пам'ять і підвищує швидкість мислення у людей похилого віку. Такий висновок був зроблений на основі дослідження 5800 осіб віком від 70 до 82 років. Усі випробувані пройшли тести на запам'ятовування та мовні тести. У чоловіків результати були схожими, а найкращі показники продемонстрували жінки, які випивають від 1 до 7 склянок вина на тиждень.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:


    Теги: вино, шампанське, вчені, настрій, піднімає настрій, підвищує настрій, поради вчених, поради, мама, здоров'я, виноград, як шампанське впливає на організм організм, жіноче здоров'я, чоловіче здоров'я


    Система Orphus

    Цікаво також:


    Новини по темі

    Американські науковці отримали обнадійливі результати випробування способу зупинки карієсу в молочних зубах без свердління та анестезії. Після однораз

    Карієс у дітей можна зупиняти без свердління

    Здоров'я | 09:50, 13.08.2026

    Американські науковці отримали обнадійливі результати випробування способу зупинки карієсу в молочних зубах без свердління та анестезії. Після одноразового нанесення спеціального препарату розвиток карієсу припинився більш ніж у половині випадків.

    Лікар кардіолог, назвав небезпечні для життя наслідки гіпертонії. Особливо, якщо людина не відразу помічає підвищений тиск.

    Чим небезпечний підвищений тиск, якщо його не помітити

    Здоров'я | 08:13, 12.08.2026

    Лікар кардіолог, назвав небезпечні для життя наслідки гіпертонії. Особливо, якщо людина не відразу помічає підвищений тиск.

    Гінеколог: зв’язок між курінням і настанням передчасної менопаузи є науковою доведеним.Лікарка розповіла в інтерв’ю, які фактори сприяють тому, що у ж

    Куріння у жінок сприяє ранньому клімаксу

    Здоров'я | 01:00, 12.08.2026

    Гінеколог: зв’язок між курінням і настанням передчасної менопаузи є науковою доведеним.Лікарка розповіла в інтерв’ю, які фактори сприяють тому, що у жінок занадто рано починається клімакс. Клімакс означає згасання репродуктивної функції. Йому передує

    Одним з максимально корисних і простих ранкових страв є вівсяна каша. Завдяки універсальності вівсянки можна навіть посилити користь від її вживання,

    Проста, але корисна каша на сніданок

    Здоров'я | 08:42, 10.08.2026

    Одним з максимально корисних і простих ранкових страв є вівсяна каша. Завдяки універсальності вівсянки можна навіть посилити користь від її вживання, додавши різні продукти або спеції.

    Іноді виникає питання, що краще вживати в їжу: свіжі чи мариновані продукти? Дієтологи розповіли про користь солоних огірків та пояснили, чому не варт

    Дієтологи розповіли, чи корисно їсти консервовані огірки

    Здоров'я | 10:26, 09.08.2026

    Іноді виникає питання, що краще вживати в їжу: свіжі чи мариновані продукти? Дієтологи розповіли про користь солоних огірків та пояснили, чому не варто купувати їх у магазині.

    Багато людей віддають перевагу свіжим фруктам, а не їх сухим аналогам, вважаючи, що ті не володіють поживними і корисними для організму властивостями

    Лікар назвав користь чорносливу для жінок

    Здоров'я | 09:44, 06.08.2026

    Багато людей віддають перевагу свіжим фруктам, а не їх сухим аналогам, вважаючи, що ті не володіють поживними і корисними для організму властивостями - і дарма. Сухофрукти - не просто смачні ласощі, але ще і джерело корисних вітамінів і мікроелементі

    Якщо ви з тих, для кого справжнє життя починається після заходу сонця, а будильник щоранку звучить як особиста образа, — цей матеріал для вас.

    Нічні перекуси під серіал. Дослідники кажуть, що час прийому їжі важливіший за калорії

    Здоров'я | 01:41, 03.08.2026

    Якщо ви з тих, для кого справжнє життя починається після заходу сонця, а будильник щоранку звучить як особиста образа, — цей матеріал для вас.

    Коментарі до новини