Вчені: щоденне вживання натурального йогурту підвищує шанси уникнути раку грудей

Adoption
Date
  • 1891 Переглядів
Вчені з факультету здоров'я та медицини університету Ланкастера діляться ідеєю, що знайшли доступний профілактичний засіб проти раку молочної залози у вигляді йогурту.

50_yogurt-v-multivarke.jpg (33.79 Kb)

Вчені кажуть, що їхні теорії підтверджуються доказами того, що рак викликає бактеріальне запалення. А саме йогурт містить корисні бактерії, що ферментують лактозу, подібно до бактерій, або мікрофлори, що знаходяться в грудях жінок, які колись годували грудьми.

– Тепер ми знаємо, що лактація змінює мікрофлору грудей. Бактерії, що ферментують лактозу, зазвичай зустрічаються в молоці і, ймовірно, займають грудні протоки жінок під час лактації та протягом певного періоду після неї, - пояснює один із авторів дослідження доктор Рейчел Рігбі.

Вчені ґрунтуються на дослідженнях, які довели, що бактерія ферментації лактози в жіночих грудях є захисною, оскільки щороку грудного вигодовування знижує ризик раку молочної залози на 4,3%. Вони дійшли висновку, що стовбурові клітини, які діляться, щоб поповнити слизову оболонку молочних проток, знаходяться під впливом мікрофлори, а вона, як було доведено на прикладі інших органів, таких як товста кишка та шлунок, збільшує ризик розвитку пухлини.

Науковці роблять висновок, що однією з причин раку може бути запалення, спричинене шкідливими бактеріями. Подібний сценарій, ймовірно, матиме місце і у випадку із молочною залозою. Тому щоденне вживання йогуртату може бути пов'язане з витісненням шкідливих бактерій корисними.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:


    Теги: мама, сайт для мам, вагітність, дитина, пологи, дієта, лактозу, запалення, залози, молочної, бактерій, мікрофлори, щоденне, ймовірно, грудях, вчені, йогурт, ферменти, рак молочної залози профілактика


    Система Orphus

    Цікаво також:


    Новини по темі

    Американські науковці отримали обнадійливі результати випробування способу зупинки карієсу в молочних зубах без свердління та анестезії. Після однораз

    Карієс у дітей можна зупиняти без свердління

    Здоров'я | 09:50, 13.08.2026

    Американські науковці отримали обнадійливі результати випробування способу зупинки карієсу в молочних зубах без свердління та анестезії. Після одноразового нанесення спеціального препарату розвиток карієсу припинився більш ніж у половині випадків.

    Лікар кардіолог, назвав небезпечні для життя наслідки гіпертонії. Особливо, якщо людина не відразу помічає підвищений тиск.

    Чим небезпечний підвищений тиск, якщо його не помітити

    Здоров'я | 08:13, 12.08.2026

    Лікар кардіолог, назвав небезпечні для життя наслідки гіпертонії. Особливо, якщо людина не відразу помічає підвищений тиск.

    Гінеколог: зв’язок між курінням і настанням передчасної менопаузи є науковою доведеним.Лікарка розповіла в інтерв’ю, які фактори сприяють тому, що у ж

    Куріння у жінок сприяє ранньому клімаксу

    Здоров'я | 01:00, 12.08.2026

    Гінеколог: зв’язок між курінням і настанням передчасної менопаузи є науковою доведеним.Лікарка розповіла в інтерв’ю, які фактори сприяють тому, що у жінок занадто рано починається клімакс. Клімакс означає згасання репродуктивної функції. Йому передує

    Одним з максимально корисних і простих ранкових страв є вівсяна каша. Завдяки універсальності вівсянки можна навіть посилити користь від її вживання,

    Проста, але корисна каша на сніданок

    Здоров'я | 08:42, 10.08.2026

    Одним з максимально корисних і простих ранкових страв є вівсяна каша. Завдяки універсальності вівсянки можна навіть посилити користь від її вживання, додавши різні продукти або спеції.

    Іноді виникає питання, що краще вживати в їжу: свіжі чи мариновані продукти? Дієтологи розповіли про користь солоних огірків та пояснили, чому не варт

    Дієтологи розповіли, чи корисно їсти консервовані огірки

    Здоров'я | 10:26, 09.08.2026

    Іноді виникає питання, що краще вживати в їжу: свіжі чи мариновані продукти? Дієтологи розповіли про користь солоних огірків та пояснили, чому не варто купувати їх у магазині.

    Багато людей віддають перевагу свіжим фруктам, а не їх сухим аналогам, вважаючи, що ті не володіють поживними і корисними для організму властивостями

    Лікар назвав користь чорносливу для жінок

    Здоров'я | 09:44, 06.08.2026

    Багато людей віддають перевагу свіжим фруктам, а не їх сухим аналогам, вважаючи, що ті не володіють поживними і корисними для організму властивостями - і дарма. Сухофрукти - не просто смачні ласощі, але ще і джерело корисних вітамінів і мікроелементі

    Якщо ви з тих, для кого справжнє життя починається після заходу сонця, а будильник щоранку звучить як особиста образа, — цей матеріал для вас.

    Нічні перекуси під серіал. Дослідники кажуть, що час прийому їжі важливіший за калорії

    Здоров'я | 01:41, 03.08.2026

    Якщо ви з тих, для кого справжнє життя починається після заходу сонця, а будильник щоранку звучить як особиста образа, — цей матеріал для вас.

    Коментарі до новини