Що буде, якщо ви почнете пити по ложці оливкової олії натщесерце?

Adoption
Date
  • 3601 Переглядів
Оливкова олія відома своїми корисними властивостями та широким спектром застосувань в кулінарії та красі. Однак, приголомшлива ідея вживати її натщесерце, тобто на голодний шлунок, викликає питання про можливі наслідки такого дії. Чи може це мати позитивний вплив на здоров'я, чи, навпаки, спричинити негативні ефекти?

5455_090840_fdgfed-1.jpg (46.09 Kb)

За допомогою наукового підходу можна розглянути потенційні наслідки цієї практики. Оливкова олія багата на мононенасичені жирні кислоти, антиоксиданти та вітаміни, які сприяють загалом доброму здоров'ю серця та судин. Вживання оливкової олії може допомогти підтримати зниження рівня "поганого" холестеролу в крові, що зменшує ризик розвитку серцево-судинних захворювань.

Проте, важливо пам'ятати, що величезна кількість олівкової олії в одній ложці може бути несприятливою для шлунка та травної системи. Вживання занадто великої кількості олії натщесерце може спричинити нудоту, розлад шлунково-кишкового тракту та навіть призвести до діареї. Однак, ці реакції можуть варіюватися в залежності від індивідуальних особливостей кожної людини.

Важливо зазначити, що питання вживання олії натщесерце потребує більше досліджень та наукового обґрунтування. Зважаючи на багатогранний вплив оливкової олії на організм, варто консультуватися з лікарем або дієтологом перед внесенням такої зміни у раціон.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:


    Теги: оливкова олія, натщесерце, користь олії, олія, оливки


    Система Orphus

    Цікаво також:


    Новини по темі

    Важливий не лише сам акт, а й те, що відбувається далі.

    Обійми після сексу підвищують рівень окситоцину більше, ніж сам інтим

    Секс | 19:30, 09.06.2026

    Важливий не лише сам акт, а й те, що відбувається далі.

    Університет Вірджинії підтвердив: рука коханої людини знижує активність зони страху в мозку.

    Пари, що тримаються за руки, мають нижчий рівень тривоги, навіть після 20 років шлюбу

    Сімейні справи | 08:30, 09.06.2026

    Університет Вірджинії підтвердив: рука коханої людини знижує активність зони страху в мозку.

    Велике 20-річне дослідження, опубліковане в American Journal of Respiratory and Critical Care Medicine (команда Øistein Svanes), показало: часте

    Прибирання може впливати на легені так само, як куріння

    Сімейні справи | 07:30, 09.06.2026

    Велике 20-річне дослідження, опубліковане в American Journal of Respiratory and Critical Care Medicine (команда Øistein Svanes), показало: часте використання мийних засобів, особливо у вигляді спреїв, пов’язане зі швидшим зниженням функції леген

    Не дивно, що після кількох келихів ви починаєте тягтися до зрадливої ​​пачки чіпсиків — у цьому винні гормони. Алкоголь підвищує рівень FG

    Вживання алкоголю жорстко впливає на ваші харчові звички та смак їжі

    Харчування | 06:30, 09.06.2026

    Не дивно, що після кількох келихів ви починаєте тягтися до зрадливої ​​пачки чіпсиків — у цьому винні гормони. Алкоголь підвищує рівень FGF21 – гормону, який посилює потяг до солоного та знижує потяг до солодкого.

    Для схуднення без виснажливих дієт і жорстких обмежень необхідно обирати продукти з високою нутрієнтною щільністю, які дають тривале насичення, підтри

    Що їсти, щоб худнути без зусиль?

    Дієта для мами | 08:30, 08.06.2026

    Для схуднення без виснажливих дієт і жорстких обмежень необхідно обирати продукти з високою нутрієнтною щільністю, які дають тривале насичення, підтримують стабільний рівень цукру в крові та прискорюють метаболізм. Схуднення «без зусиль» базується на

    Нестача сну (менше 8 годин на добу) є критичною для дитячого організму, оскільки норма сну для дітей і підлітків становить від 9 до 11 годин залежно в

    Що буде з організмом дитини, якщо вона спатиме менше 8 годин?

    Дитина | 07:30, 08.06.2026

    Нестача сну (менше 8 годин на добу) є критичною для дитячого організму, оскільки норма сну для дітей і підлітків становить від 9 до 11 годин залежно від віку. Якщо дитина регулярно спить менше 8 годин, це порушує роботу майже всіх систем організму та

    За рекомендаціями ⁠Міністерства охорони здоров'я України (МОЗ) та ВООЗ, дітям до 3 років краще взагалі не давати продуктів із доданим цукром, а

    Як давати дитині солодощі, щоб це не шкодило її здоров'ю?

    Дитяче харчування | 06:30, 08.06.2026

    За рекомендаціями ⁠Міністерства охорони здоров'я України (МОЗ) та ВООЗ, дітям до 3 років краще взагалі не давати продуктів із доданим цукром, а після 3 років його кількість не повинна перевищувати 25 грамів на добу (близько 5 чайних ложок).

    Коментарі до новини