Улюблений британцями гарячий напій збільшує ризик розвитку раку простати. Чоловіки, які випивають більше 7 чашок на день, страждають від цього захворювання на 50% частіше, ніж їх однолітки, які випивають не більше 3 чашок чаю на день. Дослідників здивували результати їх роботи, адже пристрасть до чаю також пов'язана зі зниженням надмірної ваги, рівня холестерину і рівня вживання алкоголю. Всі ці 3 чинники впливають на ризик розвитку раку простати.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Звідки береться нічний голод
Дослідники не знають, з чим пов'язаний феномен. Можливо, цей зв'язок можна пояснити тим, що любителі чаю ведуть більш здоровий спосіб життя і доживають до похилого віку, коли ризик розвитку раку простати збільшується природним чином. Представники чайної індустрії, у свою чергу, заперечують результати дослідження. Вони стверджують, що інші наукові праці довели відсутність зв'язку між чорним чаєм і раком простати, а деякі з них підтвердили захисні властивості цього напою.
Враховуючи результати роботи, вчені рекомендують чоловікам пити не більше 3-х чашок чаю на день, щоб знизити шанси цього найпоширенішого серед чоловіків виду раку.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
Теги: здоров'я, чоловік, зелений чай, хвороби
Цікаво також:
Новини по темі
Французький cніданок, заради якого хочеться прокинутися раніше
Харчування | 10:27, 13.08.2026
Що приготувати на вихідні, щоб не стояти біля плити весь день
Харчування | 23:13, 12.08.2026
Корисна не для всіх: кому протипоказана лохина
Харчування | 23:01, 12.08.2026
Фастфуд викликає небезпечне захворювання у дітей – дослідження
Харчування | 12:21, 12.08.2026
«Піца» з кавуна, томатів та сиру фета. Рецепт дня
Харчування | 11:31, 12.08.2026
Чому деруни темніють ще до смаження — і як цього уникнути
Харчування | 00:37, 12.08.2026
Салат "Серпнева квасоля": рецепт без майонезу і зайвої мороки
Харчування | 15:37, 11.08.2026