Настрій покращить ківі

Adoption
Date
  • 2983 Переглядів
kivi.jpg
Спеціалісти з фізіології і дієтологи виявили, що регулярне вживання ківі дозволяє поліпшити настрій і відчувати себе бадьоро протягом цілого дня. Такий ефект пов'язаний з високою концентрацією вітаміну С у цьому дивовижному фрукті.

Дослідження тривало протягом 6-ти тижнів. До нього було залучено 54 особи, які були розбиті на три підгрупи.
Перша підгрупа включила в свій щоденний раціон два ківі. Друга - половинку цього плоду, а третя - інші фрукти.
Зібрані дані неспростовно довели: люди, які вживали два ківі вдень, менше втомлювалися. Крім того, у них до мінімуму знижувався ризик розвитку депресивних станів. А от у контрольній підгрупі, яка в достатку вживала інші види фруктів, подібного виявлено не було.

Учені в Університеті Отаго, керовані професором Маргарит Віссерс, зробили ретельний аналіз плодів ківі. Вони дійшли висновку, що саме ударна доза вітаміну С, що міститься в ньому, приводить до позитивного ефекту.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Як позбутися комплексу "поганої мами"?

Саме підвищена концентрація вітаміну С спостерігалась в організмі у добровольців, які щодня їли два плоди, причому вона істотно перевищувала середній рекомендований показник. Головним результатом експерименту стало ще одне підтвердження того, що здоровий раціон харчування може без медикаментів вирішити багато проблем зі здоров'ям.

Відомо, що підвищений рівень вітаміну С в організмі людини безпечний, оскільки надлишок попросту виводиться з нього. При цьому, дана речовина активізує ферменти, що прискорюють метаболізм в клітинах. Внаслідок цього процеси в головному мозку протікають значно швидше, що покращує його роботу і надає людині бадьорості.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:


    Теги: харчування, ківі, настрій


    Система Orphus

    Цікаво також:


    Новини по темі

    Вони давно перестали бути лише десертом: у солоному варіанті мафіни виходять не менш смачними та універсальними. Поєднання сиру, бекону та кабачків да

    Солоні мафіни з кабачками, беконом і сиром — рецепт

    Харчування | 14:00, 11.06.2026

    Вони давно перестали бути лише десертом: у солоному варіанті мафіни виходять не менш смачними та універсальними. Поєднання сиру, бекону та кабачків дає збалансований смак — насичений, з легкою свіжістю та приємною текстурою.

    ормувати цукерки з кукурудзяних паличок і шоколаду зручніше у паперових формочках для кексів.

    Цукерки з кукурудзяних паличок і шоколаду — рецепт

    Харчування | 13:00, 11.06.2026

    ормувати цукерки з кукурудзяних паличок і шоколаду зручніше у паперових формочках для кексів.

    Ідеальне яйце пашот на сніданок пропонуємо подати на хлібі з вершковим сиром та авокадо.

    Яйце пашот у мікрохвильовці — рецепт

    Харчування | 19:20, 10.06.2026

    Ідеальне яйце пашот на сніданок пропонуємо подати на хлібі з вершковим сиром та авокадо.

    У неї ніжна, насичена заварна основа, соковиті вишні зверху та золотиста хрустка скоринка — усе просто й дуже затишно.

    Вишнево-хлібна запіканка — рецепт домашнього десерту

    Харчування | 18:39, 10.06.2026

    У неї ніжна, насичена заварна основа, соковиті вишні зверху та золотиста хрустка скоринка — усе просто й дуже затишно.

    Не дивно, що після кількох келихів ви починаєте тягтися до зрадливої ​​пачки чіпсиків — у цьому винні гормони. Алкоголь підвищує рівень FG

    Вживання алкоголю жорстко впливає на ваші харчові звички та смак їжі

    Харчування | 06:30, 09.06.2026

    Не дивно, що після кількох келихів ви починаєте тягтися до зрадливої ​​пачки чіпсиків — у цьому винні гормони. Алкоголь підвищує рівень FGF21 – гормону, який посилює потяг до солоного та знижує потяг до солодкого.

    Для схуднення без виснажливих дієт і жорстких обмежень необхідно обирати продукти з високою нутрієнтною щільністю, які дають тривале насичення, підтри

    Що їсти, щоб худнути без зусиль?

    Дієта для мами | 08:30, 08.06.2026

    Для схуднення без виснажливих дієт і жорстких обмежень необхідно обирати продукти з високою нутрієнтною щільністю, які дають тривале насичення, підтримують стабільний рівень цукру в крові та прискорюють метаболізм. Схуднення «без зусиль» базується на

    За рекомендаціями ⁠Міністерства охорони здоров'я України (МОЗ) та ВООЗ, дітям до 3 років краще взагалі не давати продуктів із доданим цукром, а

    Як давати дитині солодощі, щоб це не шкодило її здоров'ю?

    Дитяче харчування | 06:30, 08.06.2026

    За рекомендаціями ⁠Міністерства охорони здоров'я України (МОЗ) та ВООЗ, дітям до 3 років краще взагалі не давати продуктів із доданим цукром, а після 3 років його кількість не повинна перевищувати 25 грамів на добу (близько 5 чайних ложок).

    Коментарі до новини