Кава набагато небезпечніша, ніж ми думаємо

Adoption
Date
  • 4133 Переглядів
Вже було доведено, що чашка кави в день може стати причиною виникнення проблем з серцем. А викликати тахікардію може і напій, що не містить в собі кофеїну, оскільки навіть при видаленні цієї речовини, в кавових зернах все ж залишається майже 2 відсотка.

9272_1112kofe.jpg (65.19 Kb)

Стан, під час якого серце б'ється нерегулярно, називається миготлива аритмія. Вона є першим фактором ризику розвитку інсульту та інфаркту. Кофеїн стає причиною, яка викликає це нерегулярне серцебиття, хоча взаємозв'язок між ними остаточно не встановлено. Люди, які мають подібні проблеми з серцем, повинні утримуватися від кави, чаю і прохолодних напоїв.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Як зберегти зуби здоровими

Крім того, що кофеїн збільшує кількість ударів серця за хвилину, він також збуджує нервову систему, провокує викид адреналіну в кров. Плюс до цього, кофеїн здатний надавати обмежувальний вплив на коронарні судини, що призводить до підвищення кров'яного тиску. І це ще не все: кофеїн може також стати причиною виникнення мігрені, блокуючи і розширюючи артерії, тим самим викликаючи надмірний приплив крові до мозку, внаслідок чого може розболітися голова.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:


    Теги: кава, норма, спека, літо, здоров'я, харчування


    Система Orphus

    Цікаво також:


    Новини по темі

    Важливий не лише сам акт, а й те, що відбувається далі.

    Обійми після сексу підвищують рівень окситоцину більше, ніж сам інтим

    Секс | 19:30, 09.06.2026

    Важливий не лише сам акт, а й те, що відбувається далі.

    Університет Вірджинії підтвердив: рука коханої людини знижує активність зони страху в мозку.

    Пари, що тримаються за руки, мають нижчий рівень тривоги, навіть після 20 років шлюбу

    Сімейні справи | 08:30, 09.06.2026

    Університет Вірджинії підтвердив: рука коханої людини знижує активність зони страху в мозку.

    Велике 20-річне дослідження, опубліковане в American Journal of Respiratory and Critical Care Medicine (команда Øistein Svanes), показало: часте

    Прибирання може впливати на легені так само, як куріння

    Сімейні справи | 07:30, 09.06.2026

    Велике 20-річне дослідження, опубліковане в American Journal of Respiratory and Critical Care Medicine (команда Øistein Svanes), показало: часте використання мийних засобів, особливо у вигляді спреїв, пов’язане зі швидшим зниженням функції леген

    Не дивно, що після кількох келихів ви починаєте тягтися до зрадливої ​​пачки чіпсиків — у цьому винні гормони. Алкоголь підвищує рівень FG

    Вживання алкоголю жорстко впливає на ваші харчові звички та смак їжі

    Харчування | 06:30, 09.06.2026

    Не дивно, що після кількох келихів ви починаєте тягтися до зрадливої ​​пачки чіпсиків — у цьому винні гормони. Алкоголь підвищує рівень FGF21 – гормону, який посилює потяг до солоного та знижує потяг до солодкого.

    Для схуднення без виснажливих дієт і жорстких обмежень необхідно обирати продукти з високою нутрієнтною щільністю, які дають тривале насичення, підтри

    Що їсти, щоб худнути без зусиль?

    Дієта для мами | 08:30, 08.06.2026

    Для схуднення без виснажливих дієт і жорстких обмежень необхідно обирати продукти з високою нутрієнтною щільністю, які дають тривале насичення, підтримують стабільний рівень цукру в крові та прискорюють метаболізм. Схуднення «без зусиль» базується на

    Нестача сну (менше 8 годин на добу) є критичною для дитячого організму, оскільки норма сну для дітей і підлітків становить від 9 до 11 годин залежно в

    Що буде з організмом дитини, якщо вона спатиме менше 8 годин?

    Дитина | 07:30, 08.06.2026

    Нестача сну (менше 8 годин на добу) є критичною для дитячого організму, оскільки норма сну для дітей і підлітків становить від 9 до 11 годин залежно від віку. Якщо дитина регулярно спить менше 8 годин, це порушує роботу майже всіх систем організму та

    За рекомендаціями ⁠Міністерства охорони здоров'я України (МОЗ) та ВООЗ, дітям до 3 років краще взагалі не давати продуктів із доданим цукром, а

    Як давати дитині солодощі, щоб це не шкодило її здоров'ю?

    Дитяче харчування | 06:30, 08.06.2026

    За рекомендаціями ⁠Міністерства охорони здоров'я України (МОЗ) та ВООЗ, дітям до 3 років краще взагалі не давати продуктів із доданим цукром, а після 3 років його кількість не повинна перевищувати 25 грамів на добу (близько 5 чайних ложок).

    Коментарі до новини