Вчені виявили, як діє шоколад на організм

Adoption
Date
  • 1087 Переглядів
Багато хто знає про шкоду надмірного вживання солодощів, зокрема шоколаду. Ось тільки невелика кількість чорного шоколаду - зовсім інша історія.

4079_7.png (414.6 Kb)

Дослідження, опубліковане в журналі The Journal of Nutrition, показало, що щоденне вживання невеликої кількості темного шоколаду може знизити рівень холестерину ЛПНЩ. Дослідження, опубліковане на щорічній зустрічі Американської академії неврології, показало, що вживання темного шоколаду знижує ризик смерті від інсульту майже на 50%. Дослідження, опубліковане в журналі Appetite, засвідчило, що вживання темного шоколаду хоча б раз на тиждень може поліпшити пам'ять, мислення та когнітивні функції.

Крім того, дослідження, проведене в журналі Depression and Anxiety, показало, що вживання темного шоколаду робить людей щасливішими. Темний шоколад містить психоактивні інгредієнти, такі як фенілетиламін - нейромодулятор, що регулює емоційний стан, - які покращують настрій.

Огляд понад 30 досліджень, опублікований у журналі Nutrients, показав, що люди, які щодня з'їдають невелику кількість темного шоколаду, знижують ризик серцево-судинних захворювань завдяки зниженню рівня холестерину ЛПНЩ, артеріального тиску і цукру в крові. При цьому жодного впливу на вагу, відсоток жиру в організмі або об'єм талії учасників не було.

У дослідженні, спрямованому на поліпшення настрою, достатньо було з'їдати половину унції на день, а це приблизно 14-15 грамів. У дослідженні, присвяченому профілактиці серцево-судинних захворювань, достатньо було 0,7-1,5 унції - до 45 грамів.

Хоча в деяких видах темного шоколаду міститься всього 40% твердих частинок какао, дослідження показують, що найбільшу користь приносить темний шоколад, який містить щонайменше 60% твердих частинок какао; у дослідженні серцево-судинних захворювань учасники вживали 70% темного шоколаду.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:


    Теги: шоколад


    Система Orphus

    Цікаво також:


    Новини по темі

    Американські науковці отримали обнадійливі результати випробування способу зупинки карієсу в молочних зубах без свердління та анестезії. Після однораз

    Карієс у дітей можна зупиняти без свердління

    Здоров'я | 09:50, 13.08.2026

    Американські науковці отримали обнадійливі результати випробування способу зупинки карієсу в молочних зубах без свердління та анестезії. Після одноразового нанесення спеціального препарату розвиток карієсу припинився більш ніж у половині випадків.

    Лікар кардіолог, назвав небезпечні для життя наслідки гіпертонії. Особливо, якщо людина не відразу помічає підвищений тиск.

    Чим небезпечний підвищений тиск, якщо його не помітити

    Здоров'я | 08:13, 12.08.2026

    Лікар кардіолог, назвав небезпечні для життя наслідки гіпертонії. Особливо, якщо людина не відразу помічає підвищений тиск.

    Гінеколог: зв’язок між курінням і настанням передчасної менопаузи є науковою доведеним.Лікарка розповіла в інтерв’ю, які фактори сприяють тому, що у ж

    Куріння у жінок сприяє ранньому клімаксу

    Здоров'я | 01:00, 12.08.2026

    Гінеколог: зв’язок між курінням і настанням передчасної менопаузи є науковою доведеним.Лікарка розповіла в інтерв’ю, які фактори сприяють тому, що у жінок занадто рано починається клімакс. Клімакс означає згасання репродуктивної функції. Йому передує

    Одним з максимально корисних і простих ранкових страв є вівсяна каша. Завдяки універсальності вівсянки можна навіть посилити користь від її вживання,

    Проста, але корисна каша на сніданок

    Здоров'я | 08:42, 10.08.2026

    Одним з максимально корисних і простих ранкових страв є вівсяна каша. Завдяки універсальності вівсянки можна навіть посилити користь від її вживання, додавши різні продукти або спеції.

    Іноді виникає питання, що краще вживати в їжу: свіжі чи мариновані продукти? Дієтологи розповіли про користь солоних огірків та пояснили, чому не варт

    Дієтологи розповіли, чи корисно їсти консервовані огірки

    Здоров'я | 10:26, 09.08.2026

    Іноді виникає питання, що краще вживати в їжу: свіжі чи мариновані продукти? Дієтологи розповіли про користь солоних огірків та пояснили, чому не варто купувати їх у магазині.

    Багато людей віддають перевагу свіжим фруктам, а не їх сухим аналогам, вважаючи, що ті не володіють поживними і корисними для організму властивостями

    Лікар назвав користь чорносливу для жінок

    Здоров'я | 09:44, 06.08.2026

    Багато людей віддають перевагу свіжим фруктам, а не їх сухим аналогам, вважаючи, що ті не володіють поживними і корисними для організму властивостями - і дарма. Сухофрукти - не просто смачні ласощі, але ще і джерело корисних вітамінів і мікроелементі

    Якщо ви з тих, для кого справжнє життя починається після заходу сонця, а будильник щоранку звучить як особиста образа, — цей матеріал для вас.

    Нічні перекуси під серіал. Дослідники кажуть, що час прийому їжі важливіший за калорії

    Здоров'я | 01:41, 03.08.2026

    Якщо ви з тих, для кого справжнє життя починається після заходу сонця, а будильник щоранку звучить як особиста образа, — цей матеріал для вас.

    Коментарі до новини