Чому лікарі не рекомендують зловживати корицею?

Adoption
Date
  • 460 Переглядів
Нещодавнє дослідження свідчить, що ці прянощі можуть знижувати засвоєння медикаментів.

6966_1.jpg (52.81 Kb)


До цього висновку науковці дійшли, досліджуючи олію кориці та два хімічні компоненти: циннамальдегід і коричну кислоту, повідомляє The Washington Post.

Ще раніше вчені з’ясували, що кориця здатна суттєво посилювати метаболізм, але у контексті засвоєння ліків її поки ніхто не досліджував. Цього ж разу науковці вивчали травлення на молекулярному рівні, аби встановити зв’язок між споживанням прянощів та засвоєнням медикаментів.

У межах дослідження з’ясувалося, що під час перетравлення корична кислота та олія кориці впливають на ксенобіотичні рецептори організму – так звані хімічні "передавачі" (PXR та AhR). Вони, зокрема, контролюють метаболізм ліків.

"Наразі ми знаємо, що коричний альдегід може активувати ці рецептори, що може підвищувати ризик поганого засвоєння ліків", – зауважив Білл Гурлі, головний науковець Національного центру дослідження натуральних продуктів Університету Міссісіпі.

Саме через це людям, які на постійній основі вживають рецептурні ліки, не радять споживати прянощі кожного дня.

"Це може знижувати ефективність ліків і сприяти хіміорезистентності, особливо при хронічних захворюваннях, таких як рак, діабет і ВІЛ", – йдеться у дослідженні.

Яке дозування кориці безпечне та не впливає на засвоєння медикаментів – це науковці планують з’ясувати у межах наступних досліджень.

Водночас вони додали, що вживання кориці "у помірних дозах" може мати корисний ефект. Зокрема, раніше було встановлено, що кориця допомагає зменшити рівень глюкози в крові і поліпшити опір інсуліну в тих, хто страждає на цукровий діабет 2 типу. Також вважається, що кориця має антимікробні властивості.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:


    Теги: кориця, користь кориці


    Система Orphus

    Цікаво також:


    Новини по темі

    Іноді виникає питання, що краще вживати в їжу: свіжі чи мариновані продукти? Дієтологи розповіли про користь солоних огірків та пояснили, чому не варт

    Дієтологи розповіли, чи корисно їсти консервовані огірки

    Здоров'я | 10:26, 09.08.2026

    Іноді виникає питання, що краще вживати в їжу: свіжі чи мариновані продукти? Дієтологи розповіли про користь солоних огірків та пояснили, чому не варто купувати їх у магазині.

    Багато людей віддають перевагу свіжим фруктам, а не їх сухим аналогам, вважаючи, що ті не володіють поживними і корисними для організму властивостями

    Лікар назвав користь чорносливу для жінок

    Здоров'я | 09:44, 06.08.2026

    Багато людей віддають перевагу свіжим фруктам, а не їх сухим аналогам, вважаючи, що ті не володіють поживними і корисними для організму властивостями - і дарма. Сухофрукти - не просто смачні ласощі, але ще і джерело корисних вітамінів і мікроелементі

    Якщо ви з тих, для кого справжнє життя починається після заходу сонця, а будильник щоранку звучить як особиста образа, — цей матеріал для вас.

    Нічні перекуси під серіал. Дослідники кажуть, що час прийому їжі важливіший за калорії

    Здоров'я | 01:41, 03.08.2026

    Якщо ви з тих, для кого справжнє життя починається після заходу сонця, а будильник щоранку звучить як особиста образа, — цей матеріал для вас.

    Жінки Південної Кореї можуть стати першими у світі, чия середня очікувана тривалість життя при народженні перевищить 90 років. Такий прогноз зробили в

    Жінки Пд.Кореї можуть стати першими у світі тривалість життя яких перевищить 90 років

    Здоров'я | 12:15, 31.07.2026

    Жінки Південної Кореї можуть стати першими у світі, чия середня очікувана тривалість життя при народженні перевищить 90 років. Такий прогноз зробили вчені, які проаналізували десятки моделей смертності у розвинених країнах.

    Яйця тривалий час залишаються суперечливим продуктом у раціоні: їх то вважають шкідливими для серця через високий вміст холестерину, то рекомендують я

    Скільки яєць безпечно їсти для здоров’я

    Здоров'я | 00:59, 31.07.2026

    Яйця тривалий час залишаються суперечливим продуктом у раціоні: їх то вважають шкідливими для серця через високий вміст холестерину, то рекомендують як цінне джерело білка. Водночас питання про те, скільки яєць можна споживати без ризику для здоров’я

    Що саме не радять вживати дітям і чому, Gazeta.ua розповів нутриціолог Василь Лук’янов.

    Шість напоїв, які не варто давати дітям

    Здоров'я | 08:52, 30.07.2026

    Що саме не радять вживати дітям і чому, Gazeta.ua розповів нутриціолог Василь Лук’янов.

    Дослідження, на яке посилається благодійна організація Великобританії Children with Cancer, показало, що споживання апельсинів і бананів в перші два р

    Вчені назвали два фрукта, які допомагають захистити дітей від раку

    Дитина | 08:47, 28.07.2026

    Дослідження, на яке посилається благодійна організація Великобританії Children with Cancer, показало, що споживання апельсинів і бананів в перші два роки життя продемонструвало сильний захисний ефект проти ризику лейкемії у дітей. Більш того, був про

    Коментарі до новини