Чому не варто купувати готове пюре для дітей?

Adoption
Date
  • 984 Переглядів
Маленькі діти, які харчуються їжею, приготовленою вдома, у дорослому віці частіше їдять овочі і фрукти, ніж діти, яких годують готовим дитячим харчуванням, встановили вчені. Як показало дослідження, до семи років у даних дітей формується правильний смак.

17_2.jpg (47.04 Kb)


Фахівці з Університету Де Монфор і університетів Брістоля і Бірмінгема проаналізували дані, отримані від 7866 матерів, які народили дітей у 1991-1992 роках. Виявилося, що діти, які харчувалися домашніми пюре з овочів у шість місяців, до семи років мали більше шансів харчуватися овочами та фруктами.

Із цього висновок: усі мами повинні давати щодня дітям приготовлені вдома овочі і фрукти. Справа у тому, що більшість сучасних дітей не отримують у належному обсязі корисні продукти, важливі для здоров’я.

Як вважають дослідники, багато матерів, які віддають перевагу готовому дитячому харчуванню, самі часто не споживають овочі і фрукти. Потім, у готового дитячого харчування однаковий смак. А ось варіації у смаку і текстурі здатні урізноманітнити досвід дитини, що позначиться на широті його подальших харчових переваг.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:


    Теги: готове пюре для дітей


    Система Orphus

    Цікаво також:


    Новини по темі

    Дозволити дитині їсти самостійно з перших днів прикорму — це інвестиція у здоровий харчовий інтерес без примусу та блендерів.

    Перший прикорм: чому педіатри все частіше обирають самоприкорм (BLW) замість пюре?

    Дитяче харчування | 00:30, 28.06.2026

    Дозволити дитині їсти самостійно з перших днів прикорму — це інвестиція у здоровий харчовий інтерес без примусу та блендерів.

    Організм дитини складається з води на більший відсоток, ніж організм дорослого, а процеси метаболізму у дітей протікають значно швидше. Через це діти

    Дитяча дегідратація: чому вода важливіша за соки, і як розпізнати приховану спрагу?

    Дитяче харчування | 08:30, 26.06.2026

    Організм дитини складається з води на більший відсоток, ніж організм дорослого, а процеси метаболізму у дітей протікають значно швидше. Через це діти набагато вразливіші до зневоднення. Проблема ускладнюється тим, що почуття спраги у дітей виникає то

    Раптова відмова дитини від м'ясних страв часто лякає батьків ризиком розвитку анемії та затримки росту.

    Чому дитина відмовляється від м'яса: дефіцит заліза та альтернативні джерела білка

    Дитяче харчування | 06:30, 13.06.2026

    Раптова відмова дитини від м'ясних страв часто лякає батьків ризиком розвитку анемії та затримки росту.

    Звичка перекушувати солодощами чи чипсами веде до проблем із травленням, карієсу та зайвої ваги у дітей.

    Корисні перекуси замість цукерок: формуємо здорові звички дитини

    Дитяче харчування | 06:30, 12.06.2026

    Звичка перекушувати солодощами чи чипсами веде до проблем із травленням, карієсу та зайвої ваги у дітей.

    За рекомендаціями ⁠Міністерства охорони здоров'я України (МОЗ) та ВООЗ, дітям до 3 років краще взагалі не давати продуктів із доданим цукром, а

    Як давати дитині солодощі, щоб це не шкодило її здоров'ю?

    Дитяче харчування | 06:30, 08.06.2026

    За рекомендаціями ⁠Міністерства охорони здоров'я України (МОЗ) та ВООЗ, дітям до 3 років краще взагалі не давати продуктів із доданим цукром, а після 3 років його кількість не повинна перевищувати 25 грамів на добу (близько 5 чайних ложок).

    Головна шкода більшості магазинних йогуртів для дітей полягає у прихованому надлишку цукру та хімічних добавок, які перетворюють корисний кисломолочни

    Шкода магазинних йогуртів для дітей

    Дитяче харчування | 06:30, 07.06.2026

    Головна шкода більшості магазинних йогуртів для дітей полягає у прихованому надлишку цукру та хімічних добавок, які перетворюють корисний кисломолочний продукт на висококалорійний десерт. Регулярне вживання таких продуктів закладає неправильні харчов

    Риба є неймовірним джерелом поживних речовин для малюка. Вона багата на вітаміни та мікроелементи, які сприяють його здоровому росту та розвитку. Особ

    Чи необхідна в раціоні дитини риба?

    Дитяче харчування | 01:20, 04.06.2026

    Риба є неймовірним джерелом поживних речовин для малюка. Вона багата на вітаміни та мікроелементи, які сприяють його здоровому росту та розвитку. Особливо цінні омега-3 жирні кислоти, які мають позитивний вплив на мозок та зорову систему. Риба також

    Коментарі до новини