4 небезпечні помилки батьків при вихованні дітей

Adoption
Date
  • 12835 Переглядів
До вашої уваги 4 типові помилки у вихованні дітей.

3530_5.jpg (37.5 Kb)


1. Дитину простіше змусити з'їсти їжу, якщо розповідати про її корисні властивості
На практиці виявляється, що не варто розповідати маленьким дітям про корисні властивості тих чи інших продуктів за сніданком, обідом або вечерею. Батьки можуть домогтися абсолютно протилежного ефекту. Справа в тому, що у дітей зазвичай є стійка асоціація неприємного смаку з усіма корисними продуктами. Даний парадокс пояснюється тим, що вони з самого раннього віку привчені до того, що всі ліки мають гіркий і неприємний смак, і при цьому постійно чують про їх корисні властивості. Саме тому, коли малюк чує про який-небудь корисному продукті, неусвідомлено згадує смак ліків і відмовляється його пробувати.

2. Щоб швидко й гармонійно розвинути дитину, з нею необхідно постійно займатися
Дотримуючись цієї концепції багато батьків починають водити своїх малюків на всілякі гуртки та розвиваючі заняття буквально з 2-3 років, а вдома постійно підсовують їм розмальовки, розвиваючі ігри та іграшки. На думку британського дослідника Девіда Уайтбреді, інтелект дитини найкраще розвивається, якщо вона часто залишається на самоті. У такому випадку у дитини більш ефективно формуються нові корисні навички та вміння. Це пояснює тим, що з самого юного віку дітям життєво необхідно досліджувати навколишній світ, а найзручніше це робити на самоті. Коли малюк постійно перебуває під контролем батьків, то ризикує вирости безініціативним, мислячим стандартно і не знати, як знаходити вихід зі складних ситуацій.

3. Розлучення батьків, що пройшло без скандалів, менше травмує дітей
Існує стереотип, що якщо батьки дитини тихо і мирно розлучаються і при цьому зберігають видимість дружніх відносин, то їй набагато легше переживати зміни. Насправді, такого роду безболісне розставання батьків в будь-якому випадку травмує малюка, що було доведено групою фахівців з університету Індіани (США) на чолі з доктором Джонатон Бекмайером. Згідно з проведеними спостереженнями, діти батьків, які розлучилися, на порядок частіше мають проблеми з поведінкою і успішністю в школі. Більше того, вони можуть страждати від підвищеної тривожності, депресії і в майбутньому навіть мати наркотичну залежність. Слід зазначити, що на поведінку і стан психіки дитини не впливає той факт, як саме складаються стосунки між її розведеними батьками. Негативним чином позначається лише факт.

4. Дитина уникне алкоголізму, якщо її з дитинства привчати до культури пиття в колі сім'ї
На превеликий жаль, вчені з Національного дослідницького центру з питань наркоманії та алкогольної залежності з Австралії стверджують, що тактика батьків, при якій вони з раннього дитинства дають дитині пробувати алкоголь вдома, призводить до протилежного результату. До моменту закінчення школи така дитина в три рази частіше стикається з проблемою алкоголізму, якщо з дитинства звикла пробувати в невеликих кількостях алкоголь вдома. Її однолітки, яким батьки взагалі забороняли вживати спиртне, в більшості випадків рідше мають проблеми з алкогольною залежністю, оскільки вважають його шкідливим і небезпечним для організму.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:


    Теги: помилки батьків при вихованні дітей, виховання, дитина, батьки, стереотипи, помилки, мама, тато, психологія


    Система Orphus

    Цікаво також:


    Новини по темі

    Підлітковий вік – це період між початком статевого дозрівання й дорослим життям. У сучасному розвиненому суспільстві підлітковий період зазвичай визна

    Чому підлітки скоюють божевільні вчинки?

    Школярі | 06:30, 11.06.2026

    Підлітковий вік – це період між початком статевого дозрівання й дорослим життям. У сучасному розвиненому суспільстві підлітковий період зазвичай визначається віком між 13 і 20 роками. У цей період діти починають утверджувати свою незалежність і форму

    Частий головний біль у дитини найчастіше викликаний емоційним напруженням, хронічною втомою або порушенням режиму дня, проте він також може бути ознак

    Чому у дитини часто болить голова?

    Дитина | 08:30, 10.06.2026

    Частий головний біль у дитини найчастіше викликаний емоційним напруженням, хронічною втомою або порушенням режиму дня, проте він також може бути ознакою неврологічних, офтальмологічних чи інфекційних захворювань. За статистикою, з цією проблемою стик

    В Афганістані набули чинності нові правила, схвалені керівництвом руху «Талібан», згідно з якими дівчатка можуть одружуватися після досягнення статево

    В Афганістані дозволили видавати заміж дівчаток з 9 років

    Дитина | 01:20, 10.06.2026

    В Афганістані набули чинності нові правила, схвалені керівництвом руху «Талібан», згідно з якими дівчатка можуть одружуватися після досягнення статевої зрілості. Як зазначають ЗМІ, на практиці це може означати можливість видавати заміж дівчат уже з 9

    За даними досліджень, гіперопіка та постійне потурання бажанням дитини можуть бути пов'язані з розвитком імпульсивності, егоцентризму та проблем у від

    Розпещені діти частіше виростають людьми з нарцисичними і агресивними рисами характеру

    Виховання | 01:20, 09.06.2026

    За даними досліджень, гіперопіка та постійне потурання бажанням дитини можуть бути пов'язані з розвитком імпульсивності, егоцентризму та проблем у відносинах з оточуючими.

    Щоб завдати болю дитині, не обов’язково піднімати руку. Іноді достатньо лише крику.

    Частий крик на маленьких дітей зменшує об'єм їхнього мозку

    Дитина | 19:19, 08.06.2026

    Щоб завдати болю дитині, не обов’язково піднімати руку. Іноді достатньо лише крику.

    Нестача сну (менше 8 годин на добу) є критичною для дитячого організму, оскільки норма сну для дітей і підлітків становить від 9 до 11 годин залежно в

    Що буде з організмом дитини, якщо вона спатиме менше 8 годин?

    Дитина | 07:30, 08.06.2026

    Нестача сну (менше 8 годин на добу) є критичною для дитячого організму, оскільки норма сну для дітей і підлітків становить від 9 до 11 годин залежно від віку. Якщо дитина регулярно спить менше 8 годин, це порушує роботу майже всіх систем організму та

    За рекомендаціями ⁠Міністерства охорони здоров'я України (МОЗ) та ВООЗ, дітям до 3 років краще взагалі не давати продуктів із доданим цукром, а

    Як давати дитині солодощі, щоб це не шкодило її здоров'ю?

    Дитяче харчування | 06:30, 08.06.2026

    За рекомендаціями ⁠Міністерства охорони здоров'я України (МОЗ) та ВООЗ, дітям до 3 років краще взагалі не давати продуктів із доданим цукром, а після 3 років його кількість не повинна перевищувати 25 грамів на добу (близько 5 чайних ложок).

    Коментарі до новини