Сік, який може вас вбити

Adoption
Date
  • 5438 Переглядів
Медики застерігають, що грейпфрутовий сік може бути небезпечним для здоров’я, а в поєднанні з деякими ліками навіть смертельно небезпечним.

2306_grapefruit_864x560_1.jpg (19.04 Kb)


Фахівці склали список препаратів, разом з якими вживання соку категорично не рекомендується. Вчені з університету провінції Південно-Західного Онтаріо (Канада) опублікували нове дослідження, згідно з яким 43 медикаменти в поєднанні з грейпфрутовим соком можуть викликати серйозні проблеми зі здоров’ям.

В цьому списку у 2008 році значилося лише 17 препаратів, однак тепер з’ясувалося, що ризик ускладнень значно вищий. Вірогідність летального результату невелика, проте, не варто недооцінювати ризики. Лікарі повинні знати і повідомляти своїм пацієнтам, що ряд нових препаратів може негативно впливати на здоров’я.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Рання вагітність оберігає від раку грудей

У соку грейпфрута містяться фуранокумаріни, які заважають нормальному розчиненню препаратів та підвищують токсичність ліків, а також впливають на їх вплив на організм. Це може призвести до передозування або більш серйозних побічних ефектів. Зокрема, можуть початися проблеми з серцем, ниркова недостатність, руйнування м’язів, труднощі з диханням і навіть виникнення тромбів. Раніше ряд американських громадян зверталися за допомогою через подібні проблеми, але точне число випадків невідомо.

Один грейпфрут або склянка соку можуть впливати на організм протягом доби. Інші цитрусові, такі, як лимони, мандарини і помело, можуть мати такий же ефект. Повністю безпечні лише деякі сорти солодких апельсинів. Щоб запобігти шкідливий вплив, вчені радять ретельно читати інструкції до медичних препаратів і звертатися за консультаціями до лікаря.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:


    Теги: ліки, таблетки, харчування, смерть, сік


    Система Orphus

    Цікаво також:


    Новини по темі

    Вони давно перестали бути лише десертом: у солоному варіанті мафіни виходять не менш смачними та універсальними. Поєднання сиру, бекону та кабачків да

    Солоні мафіни з кабачками, беконом і сиром — рецепт

    Харчування | 14:00, 11.06.2026

    Вони давно перестали бути лише десертом: у солоному варіанті мафіни виходять не менш смачними та універсальними. Поєднання сиру, бекону та кабачків дає збалансований смак — насичений, з легкою свіжістю та приємною текстурою.

    ормувати цукерки з кукурудзяних паличок і шоколаду зручніше у паперових формочках для кексів.

    Цукерки з кукурудзяних паличок і шоколаду — рецепт

    Харчування | 13:00, 11.06.2026

    ормувати цукерки з кукурудзяних паличок і шоколаду зручніше у паперових формочках для кексів.

    Ідеальне яйце пашот на сніданок пропонуємо подати на хлібі з вершковим сиром та авокадо.

    Яйце пашот у мікрохвильовці — рецепт

    Харчування | 19:20, 10.06.2026

    Ідеальне яйце пашот на сніданок пропонуємо подати на хлібі з вершковим сиром та авокадо.

    У неї ніжна, насичена заварна основа, соковиті вишні зверху та золотиста хрустка скоринка — усе просто й дуже затишно.

    Вишнево-хлібна запіканка — рецепт домашнього десерту

    Харчування | 18:39, 10.06.2026

    У неї ніжна, насичена заварна основа, соковиті вишні зверху та золотиста хрустка скоринка — усе просто й дуже затишно.

    Не дивно, що після кількох келихів ви починаєте тягтися до зрадливої ​​пачки чіпсиків — у цьому винні гормони. Алкоголь підвищує рівень FG

    Вживання алкоголю жорстко впливає на ваші харчові звички та смак їжі

    Харчування | 06:30, 09.06.2026

    Не дивно, що після кількох келихів ви починаєте тягтися до зрадливої ​​пачки чіпсиків — у цьому винні гормони. Алкоголь підвищує рівень FGF21 – гормону, який посилює потяг до солоного та знижує потяг до солодкого.

    Для схуднення без виснажливих дієт і жорстких обмежень необхідно обирати продукти з високою нутрієнтною щільністю, які дають тривале насичення, підтри

    Що їсти, щоб худнути без зусиль?

    Дієта для мами | 08:30, 08.06.2026

    Для схуднення без виснажливих дієт і жорстких обмежень необхідно обирати продукти з високою нутрієнтною щільністю, які дають тривале насичення, підтримують стабільний рівень цукру в крові та прискорюють метаболізм. Схуднення «без зусиль» базується на

    За рекомендаціями ⁠Міністерства охорони здоров'я України (МОЗ) та ВООЗ, дітям до 3 років краще взагалі не давати продуктів із доданим цукром, а

    Як давати дитині солодощі, щоб це не шкодило її здоров'ю?

    Дитяче харчування | 06:30, 08.06.2026

    За рекомендаціями ⁠Міністерства охорони здоров'я України (МОЗ) та ВООЗ, дітям до 3 років краще взагалі не давати продуктів із доданим цукром, а після 3 років його кількість не повинна перевищувати 25 грамів на добу (близько 5 чайних ложок).

    Коментарі до новини