Жіночому тілу шкодить газована вода

Adoption
Date
  • 2545 Переглядів
Про те, що газовані води, а особливо солодкі приносять шкоду організму - про це стало відомо. Провели дослідження, яке показало: якщо протягом 3-х тижнів щодня вживати по 2 баночки будь-якої газованої води, то в жіночому організмі починають відбуватися всілякі неприємності.
9179_gazovana_voda.jpg (78.51 Kb)

Якщо постійно вживати газовану воду, то підвищується ризик захворювання на цукровий діабет. Для досліджень було вибрано 29 добровольців у віці від 20 до 50 років. Вони щодня вживали газовані напої, потім вимірювався рівень цукру та інших хімічних сполук в організмі.

Експеримент показав, що і концентрація цукру, і хімічних сполук (далеко не безпечна для здоров'я) була підвищена. Після вивчення реакції організму жінки на газовану воду, було визначено, що навіть незначна кількість такого напою здатна завдати серйозної шкоди жіночому здоров'ю, наприклад, порушити кількість холестерину в організмі.

«Шкідливий» холестерин починає розпадатися на дрібні частинки після вживання газованої води, а це загрожує порушеннями функції серця. Причому подібні порушення виникають дуже швидко. Незалежно від віку жінки, газовані напої діють на всіх однаково. Раніше експерти довели, що відмова від газованої води може позитивно позначитися на здоров'ї жінки.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:


    Теги: газовані напої, газована вода, небезпечні продукти, вплив на організм, жіноче здоров'я, жіноче тіло


    Система Orphus

    Цікаво також:


    Новини по темі

    Вони давно перестали бути лише десертом: у солоному варіанті мафіни виходять не менш смачними та універсальними. Поєднання сиру, бекону та кабачків да

    Солоні мафіни з кабачками, беконом і сиром — рецепт

    Харчування | 14:00, 11.06.2026

    Вони давно перестали бути лише десертом: у солоному варіанті мафіни виходять не менш смачними та універсальними. Поєднання сиру, бекону та кабачків дає збалансований смак — насичений, з легкою свіжістю та приємною текстурою.

    ормувати цукерки з кукурудзяних паличок і шоколаду зручніше у паперових формочках для кексів.

    Цукерки з кукурудзяних паличок і шоколаду — рецепт

    Харчування | 13:00, 11.06.2026

    ормувати цукерки з кукурудзяних паличок і шоколаду зручніше у паперових формочках для кексів.

    Ідеальне яйце пашот на сніданок пропонуємо подати на хлібі з вершковим сиром та авокадо.

    Яйце пашот у мікрохвильовці — рецепт

    Харчування | 19:20, 10.06.2026

    Ідеальне яйце пашот на сніданок пропонуємо подати на хлібі з вершковим сиром та авокадо.

    У неї ніжна, насичена заварна основа, соковиті вишні зверху та золотиста хрустка скоринка — усе просто й дуже затишно.

    Вишнево-хлібна запіканка — рецепт домашнього десерту

    Харчування | 18:39, 10.06.2026

    У неї ніжна, насичена заварна основа, соковиті вишні зверху та золотиста хрустка скоринка — усе просто й дуже затишно.

    Не дивно, що після кількох келихів ви починаєте тягтися до зрадливої ​​пачки чіпсиків — у цьому винні гормони. Алкоголь підвищує рівень FG

    Вживання алкоголю жорстко впливає на ваші харчові звички та смак їжі

    Харчування | 06:30, 09.06.2026

    Не дивно, що після кількох келихів ви починаєте тягтися до зрадливої ​​пачки чіпсиків — у цьому винні гормони. Алкоголь підвищує рівень FGF21 – гормону, який посилює потяг до солоного та знижує потяг до солодкого.

    Для схуднення без виснажливих дієт і жорстких обмежень необхідно обирати продукти з високою нутрієнтною щільністю, які дають тривале насичення, підтри

    Що їсти, щоб худнути без зусиль?

    Дієта для мами | 08:30, 08.06.2026

    Для схуднення без виснажливих дієт і жорстких обмежень необхідно обирати продукти з високою нутрієнтною щільністю, які дають тривале насичення, підтримують стабільний рівень цукру в крові та прискорюють метаболізм. Схуднення «без зусиль» базується на

    За рекомендаціями ⁠Міністерства охорони здоров'я України (МОЗ) та ВООЗ, дітям до 3 років краще взагалі не давати продуктів із доданим цукром, а

    Як давати дитині солодощі, щоб це не шкодило її здоров'ю?

    Дитяче харчування | 06:30, 08.06.2026

    За рекомендаціями ⁠Міністерства охорони здоров'я України (МОЗ) та ВООЗ, дітям до 3 років краще взагалі не давати продуктів із доданим цукром, а після 3 років його кількість не повинна перевищувати 25 грамів на добу (близько 5 чайних ложок).

    Коментарі до новини