В ході досліджень з'ясувалося, що дві склянки соку вдень підвищують ризик появи серцево-судинних захворювань. Так виходить через високу концентрацію цукру в рідині. Тому краще вжити фрукти в первозданному вигляді, ніж з'їсти їх після обробки.
Друге місце зайняли напої з додаванням цукру, що стоять на полицях магазинів. Надмірне вживання такого продукту може призвести до цукрового діабету і гіпертонії.
Рекомендується знизити вживання борошняних виробів, макаронів, білого рису і пластівців для швидких сніданків. За словами експертів, в них відсутня клітковина. Без клітковини рівень глюкози починає стрімко зростати. Це не зовсім добре для організму.
Дивно, але злакові батончики виявилися не такими корисними, як ми вважали. Справа в тому, що через численні добавки на зразок шоколаду, карамелі і сиропу, рівень цукру в них стає значно вищий.
На закінчення вони додали, що всі ці продукти багаті "швидкими" вуглеводами. Якщо вживати їх щодня, то на третину підвищується ризик смерті від серцевих нападів та інсультів протягом семи років.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
Теги: харчування, продукти харчування, шкода для здоров'я, хвороби
Цікаво також:
Новини по темі
Жодних омлетів: як насправді готують яйця в Японії
Харчування | 00:14, 14.08.2026
Французький cніданок, заради якого хочеться прокинутися раніше
Харчування | 10:27, 13.08.2026
Що приготувати на вихідні, щоб не стояти біля плити весь день
Харчування | 23:13, 12.08.2026
Корисна не для всіх: кому протипоказана лохина
Харчування | 23:01, 12.08.2026
Фастфуд викликає небезпечне захворювання у дітей – дослідження
Харчування | 12:21, 12.08.2026
«Піца» з кавуна, томатів та сиру фета. Рецепт дня
Харчування | 11:31, 12.08.2026
Чому деруни темніють ще до смаження — і як цього уникнути
Харчування | 00:37, 12.08.2026