Чи знали ви, що гострий перець зменшує відчуття голоду

Adoption
Date
  • 1906 Переглядів
Американські вчені з університету Пердью прийшли до висновку, що гострий червоний перець позитивно впливає на процес схуднення.
0200_chervonyi-perec.jpg (47.42 Kb)

Як виявилося, гостра їжа дозволяє швидше насититися, тамуючи почуття голоду.

Фахівці провели дослідження з пацієнтами, що страждають від надмірної ваги. Частина людей і до експерименту проявляла схильність до гострої і пряної їжі, а деякі намагалися уникати перцю в своєму раціоні. Вчені використовували каєнський перець. Любителі гострого додавали в 6 разів більше спецій.

Однак позитивна динаміка позначилася на двох категоріях. Перець зміг приборкати почуття голоду: люди проявляли менше інтересу до солодкого, жирної і шкідливої їжі.

На жаль, така допомога в схудненні доступна не всім: людині, яка страждає від захворювань шлунково-кишкового тракту, вживання перцю принесе додаткові проблеми зі здоров'ям.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:


    Теги: червоний перець, перець, харчування, вплив на організм


    Система Orphus

    Цікаво також:


    Новини по темі

    Використовуємо горіхи, ледь обсмажені на сухій сковороді. З кількості тіста за рецептом буде 10-12 штук пісочного печива «Арахісові палички».

    Просте пісочне печиво «Арахісові палички» — рецепт

    Харчування | 14:00, 05.06.2026

    Використовуємо горіхи, ледь обсмажені на сухій сковороді. З кількості тіста за рецептом буде 10-12 штук пісочного печива «Арахісові палички».

    Готуємо на темному або світлому квасі. Для окрошки грибника підійдуть мариновані печериці або опеньки.

    Окрошка з маринованими печерицями — рецепт

    Харчування | 13:00, 05.06.2026

    Готуємо на темному або світлому квасі. Для окрошки грибника підійдуть мариновані печериці або опеньки.

    Риба є неймовірним джерелом поживних речовин для малюка. Вона багата на вітаміни та мікроелементи, які сприяють його здоровому росту та розвитку. Особ

    Чи необхідна в раціоні дитини риба?

    Дитяче харчування | 01:20, 04.06.2026

    Риба є неймовірним джерелом поживних речовин для малюка. Вона багата на вітаміни та мікроелементи, які сприяють його здоровому росту та розвитку. Особливо цінні омега-3 жирні кислоти, які мають позитивний вплив на мозок та зорову систему. Риба також

    У тісто для шоколадних оладок на кефірі або кислому молоці додамо столову ложку какао, а також соду, погашену оцтом, для пишності.

    Шоколадні оладки на кефірі — рецепт

    Харчування | 14:00, 03.06.2026

    У тісто для шоколадних оладок на кефірі або кислому молоці додамо столову ложку какао, а також соду, погашену оцтом, для пишності.

    Якщо не їсти весь день, в організмі запуститься поетапний процес переходу на внутрішні джерела енергії, який супроводжуватиметься зниженням рівня цукр

    Що буде, якщо не їсти весь день?

    Харчування | 08:30, 03.06.2026

    Якщо не їсти весь день, в організмі запуститься поетапний процес переходу на внутрішні джерела енергії, який супроводжуватиметься зниженням рівня цукру в крові, початком спалювання жиру та активацією клітинного очищення. Для здорової людини один день

    Простий у приготуванні десерт з бананом, кавою та молоком порадує навіть у літню спеку. Приготуйте та переконайтеся в цьому.

    Бананово-молочне желе

    Харчування | 14:00, 02.06.2026

    Простий у приготуванні десерт з бананом, кавою та молоком порадує навіть у літню спеку. Приготуйте та переконайтеся в цьому.

    Яблука надають природної солодкості та об’єму, а полуниця — легку ягідну кислинку і аромат. Після охолодження пюре збивається міксером, насичується по

    Повітряний десерт з яблук і полуниці — бюджетний фруктовий маршмелоу

    Харчування | 13:00, 02.06.2026

    Яблука надають природної солодкості та об’єму, а полуниця — легку ягідну кислинку і аромат. Після охолодження пюре збивається міксером, насичується повітрям і світлішає, перетворюючись на густу піну. Завдяки желатину маса стабілізується і після засти

    Коментарі до новини