
Нове дослідження показує, що людина може знизити інтенсивність хронічних головних болів і ступінь їхньої важкості, якщо змінить харчування на основі певного класу жирних кислот. Це привело до бажаного результату протягом 16-тижневого дослідження за участю пацієнтів, що мали головні болі. Результати дослідження публікує авторитетний науковий журнал BMJ . Воно показує, що зміна дієти - це ще один спосіб боротьби з мігренню.
Хронічні головні болі у вигляді мігрені - одна з основних причин недієздатності населення нашої планети, а нині існуючі методи лікування часто не є достатньо ефективними для того, щоб пацієнти відчули реальне полегшення. Нове дослідження продемонструвало додаткові можливості, які можуть використовувати люди. І головна з них це зміни в дієті, яка грає вкрай важливу роль в справі управління головними болями.
В ході 16 тижнів пацієнти йшли одному з трьох типів дієт. Вони продемонстрували вражаючі результати. Контрольна дієта містила звичайне поєднання жирних кислот n-6 і n-3 для традиційної дієти. У другому раціоні збільшувалася кількість жирних кислот n-6, а в третьому дієта робила ставку на кислоти n-3 з одночасним зниженням обсягу n-6. В учасників дослідження скоротилася кількість епізодів мігрені за місяць, а деякі змогли зменшити кількість прийнятих ліків. Втім, якість життя ні у кого не змінилась.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
Теги: мігрень, харчування, поради
Цікаво також:
Новини по темі
Жодних омлетів: як насправді готують яйця в Японії
Харчування | 00:14, 14.08.2026
Французький cніданок, заради якого хочеться прокинутися раніше
Харчування | 10:27, 13.08.2026
Що приготувати на вихідні, щоб не стояти біля плити весь день
Харчування | 23:13, 12.08.2026
Корисна не для всіх: кому протипоказана лохина
Харчування | 23:01, 12.08.2026
Фастфуд викликає небезпечне захворювання у дітей – дослідження
Харчування | 12:21, 12.08.2026
«Піца» з кавуна, томатів та сиру фета. Рецепт дня
Харчування | 11:31, 12.08.2026
Чому деруни темніють ще до смаження — і як цього уникнути
Харчування | 00:37, 12.08.2026