Вживання порції горіхів три або більше разів на тиждень, як виявилося, має великий вплив на ризик, сказав доктор Аесун Шін, доцент кафедри профілактичної медицини Медичного коледжу Сеульського національного університету в Південній Кореї та автор дослідження.
Незважаючи на те, що дослідники включили багато видів горіхів у свій аналіз, арахіс був найбільш споживаним серед людей у дослідженні. За словами вчених, це може бути пов’язано з наявністю арахісу в Південній Кореї.
Щоб перевірити зв’язок між вживанням горіхів і ризиком раку товстої кишки, дослідники переглянули 923 пацієнтів, у яких був діагностований рак товстої кишки, і порівняли їхні дієти з дієтами 1846 людей, які не хворіли на рак товстої кишки.
Дослідники виявили, що чоловіки, які повідомили, що їдять три або більше порцій горіхів на тиждень, мали на 69 відсотків менший ризик раку товстої кишки, ніж ті, хто повідомили, що не їдять горіхів. Згідно з дослідженням, жінки, які їли три або більше порцій, мали на 81 відсоток менший ризик, ніж ті, хто не їв горіхів.
Крім того, дослідники розглянули кілька різних типів раку товстої кишки, виходячи з розташування в товстій кишці, де виявлено рак. Споживання горіхів було пов’язане зі зниженим ризиком у всіх різних місцях, які досліджували дослідники, сказав Шін.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
Теги: Вживання, горіхи, знижує ризик раку товстої кишки, рак
Цікаво також:
Новини по темі
У TikTok завірусився новий рецепт морозива
Харчування | 08:59, 14.08.2026
Жодних омлетів: як насправді готують яйця в Японії
Харчування | 00:14, 14.08.2026
Французький cніданок, заради якого хочеться прокинутися раніше
Харчування | 10:27, 13.08.2026
Що приготувати на вихідні, щоб не стояти біля плити весь день
Харчування | 23:13, 12.08.2026
Корисна не для всіх: кому протипоказана лохина
Харчування | 23:01, 12.08.2026
Фастфуд викликає небезпечне захворювання у дітей – дослідження
Харчування | 12:21, 12.08.2026
«Піца» з кавуна, томатів та сиру фета. Рецепт дня
Харчування | 11:31, 12.08.2026