Дослідження запущене в 1997 році і тривало більше 10 років. Загалом, у ньому взяли участь 34 670 жінок без історії серцево-судинних захворювань. Результати будувалися на анкетуванні і реєстрі захворюваності.
За період спостереження в групі було зафіксовано 1680 інсультів , з них 154 геморагічних.
Групи були розподілені за обсягом споживання кави: нульове споживання, 1-2 чашки в добу, 3-4 чашки в добу, 5 і більше чашок. Результати 1,00, 0,78 (95% CI, 0,66 до 0,91), 0,75 (95% CI, 0,64 до 0,88) і 0,77 (95% CI, 0,63 до 0,92, відповідно; P для тренда = 0,02).
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Міфи про вечерю після шостої вечора
Як видно з результатів - найвища частота інсульту в групі з нульовим споживанням кави, далі в групі з 1-2 чашками в добу, далі група з 5 і більше чашками кави і самий благополучний результат у групі 3-4 чашки кави на добу.
Результати дослідження вражають. Але в ньому не враховані інші фактори ризику, такі як куріння, гіпертонія, цукровий діабет. Можливо, поправка на ці чинники трохи змінила б результати епідеміологічного дослідження.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
Теги: кава, норма, здоров'я, харчування, серце, інсульт
Цікаво також:
Новини по темі
Чому виникає алергія на сонце та як її лікувати?
Алергія | 01:20, 05.06.2026
Чому сучасні діти хворіють частіше, ніж їхні батьки і дідусі з бабусями?
Хвороби | 00:30, 04.06.2026
Дитина у бабусі влітку: які алергени чекають в селі?
Дитина | 07:30, 02.06.2026
Чому у дитини піднімається тиск?
Дитина | 01:20, 02.06.2026
Чому дитину болить спина?
Дитина | 06:30, 01.06.2026
Чи можна дітям робити МРТ?
Дитина | 01:20, 01.06.2026
Чи може застуда в дитини проявлятися лише температурою?
Дитина | 01:20, 31.05.2026