Напій, який позбавляє від жиру на животі

Adoption
Date
  • 2416 Переглядів
Було доведено, що цей теплий напій допомагає позбутися від шкідливого жиру.


Напій від жиру


В організмі є два основних типи жиру - вісцеральний і підшкірний. Перший має набагато більш зловісні наслідки, тому що він зберігається поруч з життєво важливими органами тіла, такими як печінка і кишечник. Таким чином, накопичення вісцерального жиру може порушувати функції організму, викликаючи хронічні ускладнення, такі як діабет і хвороби серця.

На щастя, ви можете зменшити кількість вісцерального жиру, випиваючи збагачений катехіном зелений чай, як показують дослідження. Катехіни - це рослинні хімічні речовини, які, як вважається, сприяють позитивному впливу чаю.

Вплив збагаченого катехіном зеленого чаю на дорослих китайців з високою часткою абдомінального вісцерального жиру було оцінено в дослідженні, опублікованому в Journal of Functional Foods.

Що з'ясували дослідники?

Середня площа вісцерального жиру, маса тіла і жирові відкладення були значно зменшені при лікуванні збагаченим катехіном зеленим чаєм, але ці ефекти були помічені в контрольній групі при аналізі наборів протоколів.

Зменшення на 12 тижні площі вісцерального жиру в групі катехінів було більше, ніж у контрольній групі.

"Таким чином, споживання збагаченого катехіном напою з зеленого чаю протягом 12 тижнів викликало втрату вісцерального жиру у дорослих китайців з високою часткою вісцерального жиру в черевній порожнині", - уклали дослідники.

Точні механізми, які пов'язують споживання зеленого чаю зі зниженням жирових відкладень, все ще досліджуються. Однак дані лабораторних досліджень показали, що зелений чай грає важливу роль в метаболізмі жирів, скорочуючи споживання їжі.

Дані також свідчать про те, що зелений чай пригнічує адіпогенез - процес, за допомогою якого розвиваються і накопичуються жирові клітини, тобто адипоцити.

Інші ключові поради включають в себе:
1. Вживайте знежирені молочні або соєві напої, збагачені кальцієм.
2. Їжте більше квасолі, бобів, риби і яєць.
3. Їжте невелика кількість ненасиченого масла.
4. Пийте від шести до восьми склянок води щодня.
5. Уникайте додавання солі або цукру в їжу.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:


    Теги: жир, напій, схуднення без дієт


    Система Orphus

    Цікаво також:


    Новини по темі

    Дитина приходить у сім'ю, яку створили двоє дорослих. Чоловік і дружина мають залишатися в пріоритеті, щоб зберегти родину.

    Від батьківства назад до романтики: як зберегти шлюб після появи первістка?

    Сімейні справи | 08:30, 28.06.2026

    Дитина приходить у сім'ю, яку створили двоє дорослих. Чоловік і дружина мають залишатися в пріоритеті, щоб зберегти родину.

    Щаслива дитина росте у спокійних батьків. Делегування та відмова від перфекціонізму — це основа виживання молодої сім'ї.

    Синдром «ідеальної мами» та вигорання: як розподілити ментальне навантаження в парі?

    Мама | 07:30, 28.06.2026

    Щаслива дитина росте у спокійних батьків. Делегування та відмова від перфекціонізму — це основа виживання молодої сім'ї.

    Деякі дослідження показують: чоловіки, які перебувають у стосунках із жінками plus-size, інколи повідомляють про вищий рівень задоволеності стосунками

    Чоловіки, які одружуються з жінками із зайвою вагою, часто щасливіші та більш задоволені життям

    Сімейні справи | 07:30, 25.06.2026

    Деякі дослідження показують: чоловіки, які перебувають у стосунках із жінками plus-size, інколи повідомляють про вищий рівень задоволеності стосунками та життям.

    Психологія справді показує: різниця між чоловіками та жінками часто пов’язана не стільки з самими почуттями чи думками, скільки зі способом їхнього ви

    Дослідження показало, що дівчата набагато більш розкуті у своїх думках, ніж хлопці

    Секс | 06:30, 25.06.2026

    Психологія справді показує: різниця між чоловіками та жінками часто пов’язана не стільки з самими почуттями чи думками, скільки зі способом їхнього вираження.

    Дані Harvard Center on the Developing Child та публікації в Journal of Family Psychology свідчать: наявність близького та турботливого дорослого поза

    Теплі стосунки з бабусями й дідусями можуть знижувати рівень стресу та ризик депресивних симптомів у дітей

    Сімейні справи | 01:20, 25.06.2026

    Дані Harvard Center on the Developing Child та публікації в Journal of Family Psychology свідчать: наявність близького та турботливого дорослого поза батьками створює для дитини своєрідний «буфер» проти стресу.

    Дослідження, опубліковане в Personality and Social Psychology Bulletin, показало: люди нерідко відчувають сильніший емоційний зв’язок, коли займаються

    Спільні шкідливі звички можуть посилювати відчуття близькості в парі

    Сімейні справи | 00:30, 25.06.2026

    Дослідження, опубліковане в Personality and Social Psychology Bulletin, показало: люди нерідко відчувають сильніший емоційний зв’язок, коли займаються одними й тими самими справами - навіть якщо ці звички не є корисними.

    «Якщо дитина прокидається вночі до 6 років - це наслідок поганих звичок сну»? Не зовсім. Таке твердження надто спрощує те, як насправді формується дит

    Батьки починають нормально спати, коли дитині виповнюється 6 років - дослідження

    Сімейні справи | 08:30, 23.06.2026

    «Якщо дитина прокидається вночі до 6 років - це наслідок поганих звичок сну»? Не зовсім. Таке твердження надто спрощує те, як насправді формується дитячий сон.

    Коментарі до новини