
Глобальне міжнародне дослідження людей, що зачіпає всі населені континенти, показало, що дієта з високим вмістом вуглеводів низької якості, призводить до більш високого ризику серцевих нападів, інсультів і смерті. Дослідження, результати якого були представлені в New England Journal of Medicine, є найбільшим з цього питання.
Вцілому в ньому взяли участь 137,8 тисяч осіб (35-70 років). За ними спостерігали в середньому 9,5 років. Учасники заповнювали опитувальники про харчування. Протягом періоду спостереження серед учасників було зареєстровано 8 780 смертей і 8 252 серйозних серцево-судинних подій.
Вчені встановили, що ті люди, які дотримувалися дієти з найвищими 20% глікемічного індексу, мали на 50 відсотків більше шансів зіткнутися з серцево-судинним приступом, інсультом або смертю, якщо у них було раніше існувало серцеве захворювання. Імовірність становила 20%, якщо раніше проблем із серцем не спостерігалося. Ці ризики також були вище серед людей, які страждають ожирінням.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
Теги: вуглеводи, харчування, шкода, здоров'я
Цікаво також:
Новини по темі
Роль вітаміну D для росту та розвитку дитини
Дитина | 07:30, 05.06.2026
Чому виникає алергія на сонце та як її лікувати?
Алергія | 01:20, 05.06.2026
Чому сучасні діти хворіють частіше, ніж їхні батьки і дідусі з бабусями?
Хвороби | 00:30, 04.06.2026
Дитина у бабусі влітку: які алергени чекають в селі?
Дитина | 07:30, 02.06.2026
Чому у дитини піднімається тиск?
Дитина | 01:20, 02.06.2026
Чи можна дітям робити МРТ?
Дитина | 01:20, 01.06.2026
Чи може застуда в дитини проявлятися лише температурою?
Дитина | 01:20, 31.05.2026