4 причини з'їсти шоколадку

Adoption
Date
  • 2431 Переглядів
Дослідження довели, що улюблений мільйонами продукт допомагає.

5520_chocolate-chocolate-35818061-1980-1287.jpg (54.32 Kb)

1. Уникнути сонячних опіків. Любителі шоколаду здатні витримати подвійну дозу ультрафіолетових променів без шкоди для шкіри. Секрет – у флавоноїдах, що містяться у шоколаді. Фахівці рекомендують вживати по 20 грамів шоколаду на день протягом 12 тижнів. Чим темніший шоколад, тим більше в ньому флавоноїдів.

2. Розбудити вогонь любові. Шоколад – один із дієвіших афродизіаків. Тому готуючись до романтичної зустрічі, не забудьте про плиточку шоколаду. Бажано – чорного. Він сприяє виробленню ендорфінів — гормонів щастя — і дає енергію для здійснення бажань.

3. Боротися з діабетом. Ви вважаєте, що шоколад – заборонені ласощі для діабетиків? Однак дослідження, проведені в італійському університеті Аквіли довели зворотне. Виявилося, що флавоноїди, які містяться в шоколаді, покращують обмін речовин в організмі і сприяють виробленню інсуліну.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: 5 фраз, які роблять з дітей закомплексованих дорослих

4. Вилікувати кашель. Канадські фахівці встановили, що шоколад багатий теобромінами, які мають яскраво виражену протикашльову дію. Але будьте обережні: у великих кількостях теобромін може призвести до безсоння.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:


    Теги: шоколад, користь, здоров'я, лікування, профілактика


    Система Orphus

    Цікаво також:


    Новини по темі

    Важливий не лише сам акт, а й те, що відбувається далі.

    Обійми після сексу підвищують рівень окситоцину більше, ніж сам інтим

    Секс | 19:30, 09.06.2026

    Важливий не лише сам акт, а й те, що відбувається далі.

    Університет Вірджинії підтвердив: рука коханої людини знижує активність зони страху в мозку.

    Пари, що тримаються за руки, мають нижчий рівень тривоги, навіть після 20 років шлюбу

    Сімейні справи | 08:30, 09.06.2026

    Університет Вірджинії підтвердив: рука коханої людини знижує активність зони страху в мозку.

    Велике 20-річне дослідження, опубліковане в American Journal of Respiratory and Critical Care Medicine (команда Øistein Svanes), показало: часте

    Прибирання може впливати на легені так само, як куріння

    Сімейні справи | 07:30, 09.06.2026

    Велике 20-річне дослідження, опубліковане в American Journal of Respiratory and Critical Care Medicine (команда Øistein Svanes), показало: часте використання мийних засобів, особливо у вигляді спреїв, пов’язане зі швидшим зниженням функції леген

    Не дивно, що після кількох келихів ви починаєте тягтися до зрадливої ​​пачки чіпсиків — у цьому винні гормони. Алкоголь підвищує рівень FG

    Вживання алкоголю жорстко впливає на ваші харчові звички та смак їжі

    Харчування | 06:30, 09.06.2026

    Не дивно, що після кількох келихів ви починаєте тягтися до зрадливої ​​пачки чіпсиків — у цьому винні гормони. Алкоголь підвищує рівень FGF21 – гормону, який посилює потяг до солоного та знижує потяг до солодкого.

    Для схуднення без виснажливих дієт і жорстких обмежень необхідно обирати продукти з високою нутрієнтною щільністю, які дають тривале насичення, підтри

    Що їсти, щоб худнути без зусиль?

    Дієта для мами | 08:30, 08.06.2026

    Для схуднення без виснажливих дієт і жорстких обмежень необхідно обирати продукти з високою нутрієнтною щільністю, які дають тривале насичення, підтримують стабільний рівень цукру в крові та прискорюють метаболізм. Схуднення «без зусиль» базується на

    Нестача сну (менше 8 годин на добу) є критичною для дитячого організму, оскільки норма сну для дітей і підлітків становить від 9 до 11 годин залежно в

    Що буде з організмом дитини, якщо вона спатиме менше 8 годин?

    Дитина | 07:30, 08.06.2026

    Нестача сну (менше 8 годин на добу) є критичною для дитячого організму, оскільки норма сну для дітей і підлітків становить від 9 до 11 годин залежно від віку. Якщо дитина регулярно спить менше 8 годин, це порушує роботу майже всіх систем організму та

    За рекомендаціями ⁠Міністерства охорони здоров'я України (МОЗ) та ВООЗ, дітям до 3 років краще взагалі не давати продуктів із доданим цукром, а

    Як давати дитині солодощі, щоб це не шкодило її здоров'ю?

    Дитяче харчування | 06:30, 08.06.2026

    За рекомендаціями ⁠Міністерства охорони здоров'я України (МОЗ) та ВООЗ, дітям до 3 років краще взагалі не давати продуктів із доданим цукром, а після 3 років його кількість не повинна перевищувати 25 грамів на добу (близько 5 чайних ложок).

    Коментарі до новини