Названі причини, чому жінки живуть довше

Adoption
Date
  • 2650 Переглядів
У 2002 році було 6 країн, де чоловіки жили довше, ніж жінки. У 2015 році таких держав вже не залишилося. Саме час розібратися, що відбувається.
8530_zhittya.jpg (31.96 Kb)



Серцево-судинні захворювання

Чоловіки в 1,5 рази частіше за жінок помирають від серцево-судинних захворювань, повідомляють в Асоціації дослідження серцевих захворювань в США. Якщо жінки потрапляють в групу ризику приблизно в 55 років, то чоловіки ризикують все життя.

Фахівці говорять про те, що чоловіки частіше страждають від хвороби серця, тому що більше курять, вживають алкоголь і їдять жирну їжу.

Тестостерон

Тестостерон - гормон, що впливає на репродуктивну функцію чоловіка, м'язову масу і чоловічу поведінку. Гарвардський дослідник доктор Карл Паллас в лютому 2014 довів, що надлишок тестостерону в крові підвищує рівень шкідливого холестерину LDL. Ліпопротеїн (LDL) сприяє утворенню бляшок холестеринів, які звужують артерії. Згодом бляшки можуть закупорювати артерію повністю, через що підвищується ризик інфаркту.

Ставлення до лікарів

Існує установка, що чоловік повинен терпіти біль.

За статистикою Агентства з охорони здоров'я і якості досліджень, чоловіки на 24% менше, ніж жінки відвідують лікарів, а сімейний фонд Джона Кайзера стверджує, що в 2012 році 28% чоловіків не мають медичної страховки, Маріанна Легато в книзі «Чому чоловіки вмирають першими: як збільшити тривалість життя»зазначає, що чоловіки часто заперечують хворобу і старанно не помічають симптоми хвороб, щоб не йти до лікаря.

Харчові звички

За даними опитування інституту Gallup, чоловіки споживають фаст-фуд в 2 рази частіше, ніж жінки. Дієтолог Сінді Джонс-Шуман прийшла до висновку, що чоловіки люблять фаст-фуд з кількох причин: це швидко, смачно і зручно. Але величезна кількість жиру, солі та харчових добавок робить таку їжу шкідливою для серця і судин.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:


    Теги: чоловіки, жінки, життя


    Система Orphus

    Цікаво також:


    Новини по темі

    Американські науковці отримали обнадійливі результати випробування способу зупинки карієсу в молочних зубах без свердління та анестезії. Після однораз

    Карієс у дітей можна зупиняти без свердління

    Здоров'я | 09:50, 13.08.2026

    Американські науковці отримали обнадійливі результати випробування способу зупинки карієсу в молочних зубах без свердління та анестезії. Після одноразового нанесення спеціального препарату розвиток карієсу припинився більш ніж у половині випадків.

    Лікар кардіолог, назвав небезпечні для життя наслідки гіпертонії. Особливо, якщо людина не відразу помічає підвищений тиск.

    Чим небезпечний підвищений тиск, якщо його не помітити

    Здоров'я | 08:13, 12.08.2026

    Лікар кардіолог, назвав небезпечні для життя наслідки гіпертонії. Особливо, якщо людина не відразу помічає підвищений тиск.

    Гінеколог: зв’язок між курінням і настанням передчасної менопаузи є науковою доведеним.Лікарка розповіла в інтерв’ю, які фактори сприяють тому, що у ж

    Куріння у жінок сприяє ранньому клімаксу

    Здоров'я | 01:00, 12.08.2026

    Гінеколог: зв’язок між курінням і настанням передчасної менопаузи є науковою доведеним.Лікарка розповіла в інтерв’ю, які фактори сприяють тому, що у жінок занадто рано починається клімакс. Клімакс означає згасання репродуктивної функції. Йому передує

    Одним з максимально корисних і простих ранкових страв є вівсяна каша. Завдяки універсальності вівсянки можна навіть посилити користь від її вживання,

    Проста, але корисна каша на сніданок

    Здоров'я | 08:42, 10.08.2026

    Одним з максимально корисних і простих ранкових страв є вівсяна каша. Завдяки універсальності вівсянки можна навіть посилити користь від її вживання, додавши різні продукти або спеції.

    Іноді виникає питання, що краще вживати в їжу: свіжі чи мариновані продукти? Дієтологи розповіли про користь солоних огірків та пояснили, чому не варт

    Дієтологи розповіли, чи корисно їсти консервовані огірки

    Здоров'я | 10:26, 09.08.2026

    Іноді виникає питання, що краще вживати в їжу: свіжі чи мариновані продукти? Дієтологи розповіли про користь солоних огірків та пояснили, чому не варто купувати їх у магазині.

    Багато людей віддають перевагу свіжим фруктам, а не їх сухим аналогам, вважаючи, що ті не володіють поживними і корисними для організму властивостями

    Лікар назвав користь чорносливу для жінок

    Здоров'я | 09:44, 06.08.2026

    Багато людей віддають перевагу свіжим фруктам, а не їх сухим аналогам, вважаючи, що ті не володіють поживними і корисними для організму властивостями - і дарма. Сухофрукти - не просто смачні ласощі, але ще і джерело корисних вітамінів і мікроелементі

    Якщо ви з тих, для кого справжнє життя починається після заходу сонця, а будильник щоранку звучить як особиста образа, — цей матеріал для вас.

    Нічні перекуси під серіал. Дослідники кажуть, що час прийому їжі важливіший за калорії

    Здоров'я | 01:41, 03.08.2026

    Якщо ви з тих, для кого справжнє життя починається після заходу сонця, а будильник щоранку звучить як особиста образа, — цей матеріал для вас.

    Коментарі до новини