Малорухливий спосіб життя і високе споживання цукру більш згубні для чоловіків

Adoption
Date
  • 2334 Переглядів
Нове дослідження працівників Школи медицини Університету Міссурі є першим доказом того, що короткочасні зміни способу життя можуть порушити реакцію кровоносних судин на інсулін.

3423_istockphoto-1307503607-612x612.jpg (22.02 Kb)



Судинна резистентність до інсуліну є ознакою ожиріння та діабету 2 типу, що сприяє розвитку судинних захворювань. Вчені досліджували резистентність судин до інсуліну у 36 молодих і здорових чоловіків і жінок, піддаючи їм 10 днів зниженої фізичної активності, скоротивши кількість кроків з 10 000 до 5 000 кроків на день. Учасники також збільшили споживання солодких напоїв до шести банок газованої води на день.

«Ми знаємо, що частота резистентності до інсуліну та серцево-судинних захворювань нижча у жінок у пременопаузі порівняно з чоловіками, але ми хотіли побачити, як чоловіки та жінки реагують на зниження фізичної активності та збільшення цукру в раціоні протягом короткого періоду часу», — сказала Каміла Манріке-Асеведо, доктор медичних наук, доцент медицини.

Результати показали, що лише у чоловіків малорухливий спосіб життя та високе споживання цукру спричинили зниження стимульованого інсуліном кровотоку в ногах і зниження білка під назвою адропін, який регулює чутливість до інсуліну та є важливим біомаркером серцево-судинних захворювань.

«Ці результати підкреслюють пов’язану зі статтю різницю в розвитку резистентності судин до інсуліну, спричинену веденням способу життя з високим вмістом цукру та низьким фізичним навантаженням», — каже Манріке-Асеведо. «Наскільки нам відомо, це перше свідчення у людей того, що судинна інсулінорезистентність може бути спровокована короткочасними несприятливими змінами способу життя, і це перша документація статевих відмінностей у розвитку судинної інсулінорезистентності у зв’язку зі змінами адропіну».

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:


    Теги: Тато, чоловік, Малорухливий спосіб життя, високе, споживання цукру, більш згубні, для чоловіків, цукор, спосіб, життя


    Система Orphus

    Цікаво також:


    Новини по темі

    Американські науковці отримали обнадійливі результати випробування способу зупинки карієсу в молочних зубах без свердління та анестезії. Після однораз

    Карієс у дітей можна зупиняти без свердління

    Здоров'я | 09:50, 13.08.2026

    Американські науковці отримали обнадійливі результати випробування способу зупинки карієсу в молочних зубах без свердління та анестезії. Після одноразового нанесення спеціального препарату розвиток карієсу припинився більш ніж у половині випадків.

    Лікар кардіолог, назвав небезпечні для життя наслідки гіпертонії. Особливо, якщо людина не відразу помічає підвищений тиск.

    Чим небезпечний підвищений тиск, якщо його не помітити

    Здоров'я | 08:13, 12.08.2026

    Лікар кардіолог, назвав небезпечні для життя наслідки гіпертонії. Особливо, якщо людина не відразу помічає підвищений тиск.

    Гінеколог: зв’язок між курінням і настанням передчасної менопаузи є науковою доведеним.Лікарка розповіла в інтерв’ю, які фактори сприяють тому, що у ж

    Куріння у жінок сприяє ранньому клімаксу

    Здоров'я | 01:00, 12.08.2026

    Гінеколог: зв’язок між курінням і настанням передчасної менопаузи є науковою доведеним.Лікарка розповіла в інтерв’ю, які фактори сприяють тому, що у жінок занадто рано починається клімакс. Клімакс означає згасання репродуктивної функції. Йому передує

    Одним з максимально корисних і простих ранкових страв є вівсяна каша. Завдяки універсальності вівсянки можна навіть посилити користь від її вживання,

    Проста, але корисна каша на сніданок

    Здоров'я | 08:42, 10.08.2026

    Одним з максимально корисних і простих ранкових страв є вівсяна каша. Завдяки універсальності вівсянки можна навіть посилити користь від її вживання, додавши різні продукти або спеції.

    Іноді виникає питання, що краще вживати в їжу: свіжі чи мариновані продукти? Дієтологи розповіли про користь солоних огірків та пояснили, чому не варт

    Дієтологи розповіли, чи корисно їсти консервовані огірки

    Здоров'я | 10:26, 09.08.2026

    Іноді виникає питання, що краще вживати в їжу: свіжі чи мариновані продукти? Дієтологи розповіли про користь солоних огірків та пояснили, чому не варто купувати їх у магазині.

    Багато людей віддають перевагу свіжим фруктам, а не їх сухим аналогам, вважаючи, що ті не володіють поживними і корисними для організму властивостями

    Лікар назвав користь чорносливу для жінок

    Здоров'я | 09:44, 06.08.2026

    Багато людей віддають перевагу свіжим фруктам, а не їх сухим аналогам, вважаючи, що ті не володіють поживними і корисними для організму властивостями - і дарма. Сухофрукти - не просто смачні ласощі, але ще і джерело корисних вітамінів і мікроелементі

    Якщо ви з тих, для кого справжнє життя починається після заходу сонця, а будильник щоранку звучить як особиста образа, — цей матеріал для вас.

    Нічні перекуси під серіал. Дослідники кажуть, що час прийому їжі важливіший за калорії

    Здоров'я | 01:41, 03.08.2026

    Якщо ви з тих, для кого справжнє життя починається після заходу сонця, а будильник щоранку звучить як особиста образа, — цей матеріал для вас.

    Коментарі до новини